וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היס: "יתכן שבזירת רצח הזוג מעוז היו שני תוקפים"

גלעד גרוסמן

21.3.2012 / 17:24

הרופא המשפטי הראשי במכון לרפואה משפטית העריך כי "כשאצל קורבנות תקיפה על ידי סכין ישנם פצעי הגנה בשתי הידיים זה מתאים לתקיפה על ידי יותר מתוקף אחד"

לא ניתן לשלול את האפשרות שבני הזוג מעוז נרצחו על ידי שני תוקפים - כך אמר היום (רביעי) הרופא המשפטי הראשי של המכון לרפואה משפטית, פרופ' יהודה היס, במהלך משפטו של דניאל מעוז, הנאשם ברצח הוריו נוח ונורית. היס הסביר כי על הגופות נמצאו בין 30 ל-40 סימני דקירה. הוא הוסיף כי להערכתו המקצועית סביר להניח שהיה יותר מתוקף אחד. "ברגע שאצל קורבנות תקיפה על ידי סכין ישנם פצעי הגנה בשתי הידיים זה מתאים לתקיפה על ידי יותר מתוקף אחד", הסביר.

הוא אמר עוד כי במקרה זה נמצאו פצעי התגוננות על שתי ידיהם של הקורבנות. היס הוסיף כי כל הפצעים שנמצאו אצל בני הזוג היו דומים, כלומר, נגרמו על ידי סכין בעלת להב דומה, אולם לא ניתן לשלול ששני סכינים שימשו לרצח.

משפטו של מעוז עורר עד כה מספר סערות, כאשר זכורה במיוחד טענת פרקליטו של מעוז, עו"ד דוד ברהום, בדיון הראשון כי למעשה אחיו התאום של דניאל, ניר, הוא שביצע את הרצח. לטענת עו"ד ברהום, ניר ודניאל נאבקו זה בזה בליל הרצח, וניר איים על דניאל שלא יספר את האמת, אחרת יפיץ את העובדה שדניאל בי-סקסואל.

בדיון לאחר מכן טען האח ניר כי כשהשניים היו נערים, הוא מצא במחשב בבית שיחות שניהל דניאל עם חבר אחר, שבו הוא מתאר עצמו כ"מאמן ילדים בכדורסל שנהנה להיכנס איתם למלתחות". הוא התעמת עמו בנושא, אולם דניאל הכחיש נטיות פדופיליות. ניר הוסיף כי ידע שדניאל הוא בי-סקסואל וכי לא הסתיר זאת, אולם לא ידע על כך שהוא פדופיל. "הוא לא הסתיר את הנטייה שלו", אמר.

עוד על המשפט
אחותו של דניאל מעוז העידה נגדו: "מיד חשבתי שהוא קשור לרצח"
פרקליטו של מעוז: "אחיו התאום רצח את ההורים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully