וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הוריה של תמר מעוז נרצחו על ידי אחיה

הותר לפרסום: דניאל מעוז בן ה-28 נעצר לפני כשבוע וחצי. על פי החשד, הוא ניסה להשיג את כספי הוריו כדי לכסות על חובות

לפני כשבוע וחצי עצרה משטרת ישראל את דניאל מעוז, בן 28 מתל אביב, בחשד שרצח את הוריו נח ונורית מעוז. כך הותר היום (שלישי) לפרסום. על פי החשד, דניאל מעוז, אחיה של כדורסלנית העבר ועוזרת מאמנת רמת השרון, תמר מעוז, היה מהמר כפייתי שצבר חובות של מאות אלפי שקלים ולכן נזקק לכסף של הוריו על מנת להסדיר את חובותיו.

על פי החשד, מעוז הגיע לבית של הוריו בשכונת רמות בירושלים בחודש שעבר, נטל סכין מהמטבח, נאבק עם אביו ודקר אותו למוות באכזריות. לאחר מכן רצח גם אמו בדקירות ואת כל זאת עשה באלימות קשה כדי לשוות למקרה מראה של רצח לאומני.

יום לאחר הרצח מונה בימ"ר ירושלים צוות חקירה מיוחד. בחקירה ראשונית גילו החוקרים כי לא היו סימני פריצה בבית. לטענת המשטרה, בדירה נתגלו ניסיונות לנקות את עקבות הרוצח. החוקרים בחנו מספר כיוונים, בהם גם הכיוון הלאומי, ובין השאר נחקרו קונים פוטנציאליים לדירתם של בני הזוג, פועל ערבי שהיה אמר לשפץ את הדירה, בני משפחה ועוד.

מעוז מכחיש שרצח את הוריו. לטענת המשטרה, הוא מסר מספר גרסאות בחקירותיו; תחילה סיפר כי לא היה בירושלים בליל הרצח. בהמשך סיפר כי נכח באזור, אך לא ביקר את הוריו. לאחר מכן הודה שביקר את הוריו, סיפר שאכל עמם ארוחת ערב וצפה בטלוויזיה. לדבריו, בשלב מסוים הוא נכנס לשירותים, וכשיצא הבחין באלמוני שדקר את הוריו בסכין. מעוז סיפר לחוקרים כי נאבק עם האלמוני, שפצע אותו בידו ונמלט.

כדורסל בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • תמר מעוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully