וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי נשים נדרסו במהלך הצפירה, מצב אחת מהן קשה

רמי שני

19.4.2012 / 10:27

השתיים ככל הנראה יצאו מרכבן על מנת לעמוד במהלך הצפירה, ונפגעו מרכב חולף. אחת מהן, שנדרסה בבאר שבע, פונתה לבית החולים במצב קשה כשהיא סובלת מפגיעה רב-מערכתית

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

שתי תאונות דרכים אירעו הבוקר (חמישי) ברחבי הארץ בהן נדרסו נשים שעמדו ברחוב בצפירה לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה: אישה בת 64 נדרסה הבוקר ברחוב שאול המלך בבאר שבע. צוותים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום פינו את האישה לבית החולים סורוקה בעיר, כשהיא סובלת מפגיעה רב מערכתית. נסיבות התאונה נחקרות.

תאונת דרכים בכביש 44 בזמן הצפירה. יותם רונן
זירת התאונה בכביש 44, הבוקר/יותם רונן

על פי החקירה הראשונית, האישה החנתה את מכוניתה במפרץ חניה מול גן ילדים ברחוב שאול המלך בעיר ונעמדה בזמן הצפירה. בשלב מסויים הגיע מאחור רכב פרטי שבו נהגה אישה כבת 40 שפגעה ברכב ובאישה שעמדה לידו. כתוצאה מכך הועפה האישה שעמדה בצפירה למרכז הכביש ונלכדה בין שתי המכוניות. "היא נלקחה לבית החולים על ידי צוות מד"א ועדיין לא הבנו מה קרה כאן, אנחנו חוקרים עכשיו את האירוע", סיפר רב פקד יובל פז שהגיע למקום האירוע. הוא הוסיף כי התאונה אירעה בקטע כביש שבו יש מפרץ חניה לאוטובוסים וגדר ביטחון המונעת אפשרות של סטיה מהנתיב במקרה של מכשול על הכביש. הנהגת הפוגעת נחקרת בשעות אלו בפני חוקרי התנועה.

שוש שיש, שעובדת כסייעת בגן ילדים סמוך לזירת התאונה, סיפרה כי חשבה תחילה שמדובר ברקטה. "ידעתי שצריכה להיות צפירה, עמדנו עם הילדים וחיכינו, וכשהתחילה שמעתי בום חזק וראיתי עשן. חשבתי שנפל טיל ברחוב. מהר הכנסתי את הילדים פנימה, ורק כששמעתי שהאישה צועקת והמכוניות מולנו הבנתי שמדובר בתאונה ואמרתי למטפלות שיזעיקו עזרה".

אישה נוספת נדרסה במהלך הצפירה בכביש 44, סמוך למקווה ישראל. האישה, בת 41, נפצעה באורח בינוני ופונתה לקבלת טיפול רפואי לבית החולים איכילוב כשהיא סובלת מפגיעת ראש. ככל הנראה, היא יצאה מרכבה בזמן הצפירה ונפגעה מרכב חולף.

תאונת דרכים בכביש 44 בזמן הצפירה. יותם רונן
תאונת דרכים בכביש 44 בזמן הצפירה/יותם רונן

הבוקר אירעה תאונה נוספת, כאשר שני בני אדם נפצעו באורח בינוני בתאונת דרכים בצומת ירוחם בדרום. צוות של מגן דוד שהוזעק לטפל בהם פינה אותם באמצעות מסוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע. בתאונה היתה מעורבת רק המכונית שבה נסעו השניים.

אתמול אירעה תאונה קשה כאשר שלושה בני אדם נהרגו ועשרה בני אדם נוספים נפצעו בתאונת שרשרת בצומת הכניסה לקציעות. מצבם של שלושה הוגדר בינוני והשאר במצב קל. בתאונה היו מעורבות שתי מכוניות פרטיות וכן משאית. מהחקירה עלה כי אחד מכלי הרכב האט בשל סופת החול הקשה שפקדה את האזור והראות הלקויה. כתוצאה מכך כלי הרכב האחרים התנגשו בו.

עוד בנושא
3 הרוגים ו-10 פצועים בתאונת שרשרת ליד גבול מצרים
הרוג ושבעה פצועים בתאונה במחלף אייל בכביש 6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully