וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלוננה על אונס במשטרה - ונעצרה על עריקות מצה"ל

17.4.2012 / 14:55

במהלך מתן העדות של צעירה בת 19 בתחנת משטרה בדרום בנוגע לאונס שחוותה, התגלה כי היא ערקה משירות צבאי. השוטר הודיע למשטרה הצבאית, והיא נעצרה. הצעירה: "חוסר רגישות"

אטימות בצה"ל? צעירה בת 19 הגיעה בימים האחרונים לתחנת משטרה על מנת להתלונן על אונס שעברה, אולם במהלך עדותה, היא גילתה שהיא עריקה צה"ל, ונעצרה על ידי המשטרה הצבאית.

הצעירה הגיעה לתחנת משטרה באזור הדרום, כדי להתלונן על כך שאזרח סודני עקב אחריה, תקף אותה באכזריות ולבסוף הצליח לאנוס אותה. השוטר גבה ממנה עדות, אך מבדיקה עלה כי היא עריקה משירות צבאי. אחד השוטרים יצר קשר עם המשטרה הצבאית, ודיווח על הצעירה החשודה בעריקות. ניידת של משטרה צבאית הגיעה למקום, כבלה את הצעירה באזיקים והעבירה אותה לחקירה – שבסופה הוחלט על מעצרה.

צה"ל: החיילת מלווה על ידי גורמים מקצועיים

הצעירה שירתה עד לאחרונה ביחידה עורפית בפיקוד הדרום, אך לפני כשלושה חודשים היא ברחה מהשירות הצבאי. למרות תחינות מיחידתה שתחזור לשירות, בשל בעיות אישיות היא החליטה שלא לחזור. כעת, הצעירה נמצאת במעצר בפיקוד הדרום. לדברי גורמים המצויים בפרשה, הצעירה טענה כי עברה משבר נפשי קשה, ולא ידעה שהיא עריקה.

בעקבות מעצרה, מתחה הצעירה ביקורת חריפה על צה"ל, על כך שלא גילו רגישות כלפיה בשל האונס שעברה. טרם הוחלט אם להעמיד אותה לדין בגין עריקות, או להתחיל בתהליך של שיקום נפשי בעקבות מה שחוותה.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי המקרה המדובר נמצא בבדיקה. "יודגש כי החיילת מלווה כל העת על ידי הגורמים המקצועיים של יועצת הרמטכ"ל לענייני נשים, על מנת לעמוד מקרוב על מצבה", נמסר מצה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully