וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית פיפה והאקדח: "אחות הנסיכה לא תיחקר"

האם זהו אקדח אמיתי המכוון לצלם, בתמונות הפפראצי של פיפה מידלטון מפריז? "החתיכה המלכותית" כנראה הצליחה לחמוק מחקירה פלילית - אבל צהובוני הממלכה לא עושים לה הנחות

"בדיחה מטופשת" או מעשה פלילי? צהובוני בריטניה ממשיכים היום (שלישי) לסעור סביב פרסום תמונות של צלם פפראצי, שתיעד את פיפה מידלטון, אחותה של הדוכסית מקיימבריג', הנסיכה קייט, נוסעת במכונית בפריז בירת צרפת - כשהנהג שלצדה אוחז באקדח, ובאחת מהן הוא אף מכוון אותו הישר אל הצלם. התמונות של צלם סוכנות "Exposure" נחשפו לראשונה אתמול ב"סאן" (צפו בכל התמונות), ובהמשך נפוצו בכלי תקשורת נוספים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיפה, הנהג והאקדח בדיווח ה"סאן" מאתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

פיפה ושלושת חבריה המצולמים נראים בתמונות מחויכים ונינוחים, למרות הסיטואציה האלימה לכאורה. הנהג עצמו לא זוהה עד כה, ולא ברור מי הוא ומה טיב קשריו לפיפה בת ה-28. בארמון באקינגהם שותקים בונתיים, ותגובה יחידה נמסרה עד כה מטעם דובר של מעצב האופנה ויסקונט ארתור דו סולטרה, שאירח את פיפה בפריז, בה נטען כי "זה לא היה אקדח אמיתי - סתם בדיחה מטופשת".

עדיין לא ברור אם המשטרה בצרפת מתכוונת לחקור את גיסתו של הנסיך וויליאם או מי מחבריה - בין היתר משום שלא ברור אם מדובר באקדח אמיתי או צעצוע. חקירה פלילית נפתחה, בעקבות "תלונה שהגיש חבר בציבור", אולם לפי הדיווח הבוקר ברשת "סקיי ניוז", המסתמך על מקורות במשטרת צרפת, פיפה עצמה ככל הנראה לא תיחקר. עם זאת, לפי פרסומים אחרים, כל יושבי המכונית, ובכלל זה פיפה עצמה, עוד עשויים להיעצר ואף להיות מואשמים בעבירות שדינן שנתיים מאסר. "כל מי שמעורב בשימוש לא חוקי בנשק בציבור, עלול להיחקר ולהיעצר", אמר מקור משטרתי בצרפת ל"סאן".

פיפה מידלטון וילדות בחתונת הנסיך וויליאם וקייט מידלטון, 29 אפריל 2011. Pascal Le Segretain, GettyImages
גנבה את ההצגה. פיפה מידלטון בחתונה המלכותית בשנה שעברה/GettyImages, Pascal Le Segretain

כך או כך, כלי התקשורת הבריטיים אינם עושים הנחות לצעירה המצודדת - שרבים טענו בזמנו כי "גנבה את ההצגה" מאחותה ביום החתונה המלכותית בשנה שעברה, מה שזיכה אותה לעד בכינוי "החתיכה המלכותית" ("Her Royal Hotness"). הבוקר, למשל, פרסמו כמה מהצהובונים תמונות מהמסיבה הפריזאית בה השתתפה פיפה שעות ספורות לפני שצולמה אותה תמונה - מעין "נשף" אריסטוקרטי דקדנטי עשיר בתלבושות ראוותניות ופרובוקטיביות.

עוד על אחות הנסיכה הלוהטת:
"פיפה מידלטון והנסיך הארי מפלרטטים"
ג'סטין טימברלייק: "אני דלוק על פיפה"
צפו בפיפה מידלטון מזיעה במרתון
פיפה תגויס לסרט פורנו?!
הישבן של פיפה קיבל קבוצת מעריצים בפייסבוק
גלריית תמונות: פיפה הלוהטת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully