וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע מיהר מופז להכריז על מינוי מנכ"ל לקדימה?

פנחס וולף

16.4.2012 / 12:04

שאול מופז מיהר להודיע כי עזרא נחום, הסמנכ"ל הוותיק בעיריית רמת גן, אמור להתמנות למנכ"ל החדש של מפלגתו, אך מסתמן כי נחום יעדיף להישאר בג'וב הנוח ליד ראש העיר צבי בר

עזרא נחום, שהתבקש על ידי יו"ר קדימה, שאול מופז, להתמנות למנכ"ל המפלגה, ככל הנראה לא ימונה לתפקיד בסופו של דבר – כך נודע היום (שני) לוואלה! חדשות.

כפי הנראה, מדובר היה מלכתחילה במינוי שסיכויו אינם גבוהים להתממש, אלא שלשכת מופז פרסמה אמש את הפנייה לנחום, בכיר בעיריית רמת גן, כדי להפחית ממופז את הלחץ הציבורי למנות מנכ"ל חדש למפלגה. המנכ"ל האחרון, משה שחורי, שהיה מינוי של היו"ר הקודמת, ציפי לבני, פרש לאחרונה מתפקידו. אלא שההודעה על המינוי החדש עוררה זעם בקרב פעילים במפלגה, בשל העובדה שנחום זוהה בעברו גם הוא עם מחנה לבני עד שערק למחנה מופז. בנו של נחום הוא עובד מפלגה.

ויש גם סיבה נוספת לסיכול המינוי: נחום משמש ב-15 השנים האחרונות כסמנכ"ל עיריית רמת גן. הקשר שלו עם ראש העיר, צבי בר, הדוק וטוב במיוחד, ולכן, גם בהודעה שנשלחה אתמול על הכוונה למנותו לתפקיד, נכתב כי "נחום ביקש להיוועץ עם ראש העיר רמת גן בטרם יקבל החלטה בנושא". ההערכה היא שהוא יחליט להישאר בעיריית רמת גן, ואין בכוונתו לעזוב מקום עבודה בטוח עם משכורת טובה יותר מזו שהוא יוכל לקבל במפלגת קדימה, רק כדי לעבור למקום עבודה קשה הרבה יותר, עם מפלגה בגירעון עמוק ותככים אינסופיים.

כרגע, עד שמופז ימנה מנכ"ל, כנראה שטל אשכנזי, שמונה לסמנכ"ל קדימה, יכהן כמנכ"ל בפועל. מלבד מינוי המנכ"ל, מופז צפוי להחליט בימים הקרובים על זהות יו"ר ועדת הכלכלה מטעם קדימה. שני המועמדים המובילים לתפקיד הם חברי הכנסת רוחמה אברהם ומאיר שטרית.

רמז? מופז: "אין סיבה שעובדי המפלגה יקבלו שכר מנופח"

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully