וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני סוף החופש: המונים טיילו ברחבי הארץ

טיול אחרון ופרידה: מאות אלפי מטיילים חרשו את הארץ לאורכה ולרוחבה ביום החופש האחרון, עשו על האש וגם רכבו על אופניים. "לא זכור לנו פסח כה שמח ופעיל". צפו במפת הפקקים

ג'יליס

(צילום: גיליס, דניאל בוק, עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו)

יכול להיות שזה נגמר? רבבות מטיילים ניצלו את מזג האוויר הקיצי וחרשו היום (שבת) את הפארקים, היערות ושמורות הטבע בסוף השבוע האחרון, רגע לפי חגיגות המימונה וסיומה הסופי בהחלט של חופשת הפסח הארוכה. מטבע הדברים, עומסי תנועה כבדים הורגשו בכביש הארץ, בעיר בדרכים המובילות אל צפון הארץ. בשעה זו התנועה בדרכים זורמת כסדרה.

מטיילים ביער בן שמן. עומר מירון
על האש ביער בן שמן/עומר מירון

"לא זכור לנו חג פסח כה שמח ופעיל כמו חג הפסח האחרון, שבו היינו עדים לעלייה של כ-15% אחוז במספר המבקרים", אמר יו"ר קק"ל, אפי שטנצלר. לדבריו, "נראה כי רבים מהישראלים בחרו במקום לטוס לחו"ל, או לבלות בבתי מלון, לנצל את אתרי הטבע של קק"ל".

בקרן הקיימת לישראל העריכו כי בין 150 ל-200 אלף בני אדם ביקור היום באתרי קק"ל השונים לאורכה של הארץ, מתוך כ-400 אלף בסוף השבוע האחרון בכלל, וציינו שורה ארוכה של אתרים שזכו לביקורים מרובים, מאגם החולה בצפון הארץ ועד יער ירוחם בדרום. עם זאת, ציינו גם אנשי קק"ל כי כ-750 טון אשפה נאספו במהלך כל חופשת הפסח, כמות גדולה ביחס לשנים קודמות.

(עדכון ראשון: 16:04)

צפון:

חוף:

מרכז:

דרום:

נגב:

(המפות באדיבות חברות decell, ו- ok2go מבית עוקץ מערכות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully