וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 5 שיחק בגן שעשועים בפתח תקווה - ונחנק מחבל

12.4.2012 / 15:30

הילד פונה במצב בינוני-קשה, לאחר שחבל שהיה קשור למתקן מתנפח בו שיחק נכרך סביב צווארו. ”הוא היה בהכרה אך מצבו היה קשה והוא סבל מאי-שקט בשל הזמן בו היה ללא חמצן”

ילד כבן חמש נמצא היום (חמישי) מוטל מאחורי מתקן מתנפח בגן השעשועים יד לבנים, ברחוב משה שרת בפתח תקווה, לאחר שככל הנראה הסתבך בחבל, וזה נכרך סביב צווארו. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו לילד טיפול ראשוני, ופינו אותו לבית החולים שניידר בעיר, כשהוא במצב בינוני-קשה, אך יציב.

הפרמדיק צבי טיבר, שהעניק לילד טיפול ראשוני, סיפר לוואלה! חדשות כי התקבלה קריאה על ילד שנמצא בגן שעשועים בפתח תקווה עם חבל כרוך סביב צווארו. "עוברי ושבים מצאו אותו במצב זה והורידו ממנו את החבל אך לא ידעו לומר כמה זמן הוא היה במצב הזה", אמר טיבר. הוא עוד הוסיף כי לאחר שהוענק לילד טיפול ראשוני מצוות מד"א שהגיע למקום, "הגיעה ניידת טיפול נמרץ שהעניקה לו טיפול רפואי מתקדם. הוא היה בהכרה אך מצבו היה קשה והוא סבל מאי שקט כתוצאה מזמן מסוים שהיה בלי חמצן". בהמשך, כאמור, פונה הילד לבית החולים שניידר הנמצא לא הרחק מהמקום, כאשר אמו הצטרפה לפינויו בניידת הטיפול הנמרץ.

אתמול: פעוט אושפז במצב בינוני בשל אלרגיה

פעוט בן שנה וחצי מחצור הגלילית הובא אתמול לחדר המיון במרכז הרפואי זיו בצפת, כשהוא סובל מתגובה אלרגית קשה, לאחר שאכל מאכל כשר לפסח המכיל אגוזים. הפעוט סבל מנפיחות בפה, בשפתיים ובלשון וכן מעור צורב ואדום, עליו הופיעו שלפוחיות, עקב האלרגיה. לאחר בדיקות וטיפול ראשוני, הועבר הפעוט להמשך טיפול במחלקת טיפול נמרץ ילדים. הוא קיבל טיפול תרופתי והוא הושאר להשגחה בטיפול נמרץ ל-24 שעות. לדברי הצוות הרפואי - מצבו של הפעוט משתפר.

ד"ר מייקל הררי, רופא בכיר במחלקת ילדים במרכז הרפואי זיו, סיפר בשיחה עם וואלה! חדשות כי "התינוק נחשף למזון בו היו גם אגוזים וקיבל אלרגיה קשה מהסוג שמסכן חיים". ד"ר הררי הוסיף כי "הסימפטומים של האלרגניים מופיעים באופן מידי לאחר החשיפה לגורם המסוכן עבור אותו אדם - במקרה זה האגוזים. תגובה זו מערבת מספר מערכות בגוף ועלולה לגרום לקשיי נשימה חמורים, לאיבוד הכרה ואף למוות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully