וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד סוף טוב למשפחת שליט: אחיו של גלעד מתחתן

קובי דוד

11.4.2012 / 17:54

אחרי שלוש שנות זוגיות, בצל המאבק לשחרור אחיו, ולאחר שסבלה של המשפחה הגיע לסיום - יואל שליט הציע נישואים לחברתו יערה וינקלר. נועם שליט: "לשמור על פרטיותם"

אחרי למעלה משלוש שנים של זוגיות צמודה, אחיו הבכור של גלעד שליט, יואל, הציע נישואים לבת זוגו – יערה וינקלר. את יערה, סטודנטית למשפטים בשנתה השלישית ללימודים, הכיר יואל במסגרת המאבק לשחרור אחיו שנחטף לרצועת עזה על ידי ארגון החמאס ביוני 2006. יואל, מהנדס במקצועו, אישר את הפרטים ואמר כי הציע נישואים ליערה בימים האחרונים. אביהם של יואל וגלעד, נועם שליט, אמר בתגובה כי "מדובר באירוע משפחתי ופרטי של המשפחה ואין לי כל כוונה ליחצ"ן אותו". עוד הוסיף נועם כי "יואל בן אדם בוגר שרוצה לשמור על פרטיותו".

משפחתו של גלעד שליט בכנס תודה לפעילים, דצמבר 2011. שלומי גבאי
יואל שליט ויערה וינקלר בכנס תודה לפעילים שהשתתפו במאבק לשחרור גלעד שליט/שלומי גבאי

הזוג המאורס סיפק את אחד הרגעים הזכורים יותר מהמאבק לשחרור גלעד שליט כאשר התפרצו לרחבת הטקסים בהר הרצל, במהלך טקס הדלקת המשואות לציון יום העצמאות ה-63 למדינת ישראל. השניים פרצו למרכז הרחבה ויחד עם פעילים נוספים הניפו שלטים, קראו קריאות "גלעד עדיין חי" ופונו בידי חיילי המשטרה הצבאית. יואל שליט החזיק שלט בו נכתב: "אבא שלי אח שכול, אני לא רוצה להיות גם". שאר הפעילים החזיקו שלטים בהם נכתב "ביבי העם החליט - ערבות הדדית ולהחזיר את גלעד שליט".

לאחר האירוע אמר יואל כי "תכננו את זה מראש וקיבלנו החלטה ברגע שקיבלנו את ההזמנה לטקס. ישבנו וחשבנו כולנו. זה היה צעד ראשון להחרפת המאבק להחזרת אח שלי", אמר אז שליט שזכה לראות את אחיו חוזר לביתו במצפה הילה לפני כחצי שנה.

יואל שליט במאהל שליט דק' לפני עזיבתם של המאהל, אוקטובר 2011[. נמרוד סונדרס
הזוג שהתארס עוזב את אוהל המחאה של המשפחה בירושלים לקראת חזרתו של גלעד שליט הביתה/נמרוד סונדרס

יואל ויערה ליוו את המאבק שידע עליות ומורדות וקראו לשחרורו של גלעד מעל כל במה אפשרית. למשל, בנאומו של יואל, בטקס סיום תואר ראשון בהנדסת מחשבים בטכניון שבחיפה, אמר כי "אנחנו ממשיכים לעשות את אותה הדרך שעשינו עד כה". שליט אמר אז כי "בסופו של דבר אנחנו משפחה והאמצעים שלנו מוגבלים". אלא שהמשפחה הצליחה להוביל קמפיין ציבורי שבסופו הוחזר גלעד.

עוד על יואל שליט בצל המאבק לשחרור אחיו:
יואל שליט קיבל תואר: "החיים נמשכים אבל זה קשה"
יואל שליט: "תכננתי את הפריצה לטקס"
סוף סוף בבית: גלעד שליט הגיע למצפה הילה

לפניות לכתב: davidkobi@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully