וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרקטורון הידרדר לתהום בצפת, הורים ובנם נפצעו

יהושע בריינר, קובי דוד וקובי מנדל

9.4.2012 / 14:50

הבילוי בחג נגמר בתאונה, כשבני משפחה איבדו שליטה על טרקטורון והתהפכו לתהום של כ-40 מטר. ההורים נפצעו בינוני-קשה ובנם נפצע בינוני. נער בן 17 נפצע קשה בתאונת אופניים

ג'יליס

(צילום: ג'יליס, עריכה: יותם בן-דוד)

המוני בני אדם יצאו היום (שני) לטייל ברחבי הארץ, אך גם הפעם הבילוי לא עבר בלי תאונות. שלושה בני משפחה מאזור המרכז, הורים ובנם, שכרו טרקטורון ביער ביריה בצפת, ובמהלך הנסיעה הם איבדו שליטה על כלי הרכב. הטרקטורון הידרדר לתהום בעומק של כ-40 מטרים ונבלם בעץ. חברים שהיו עם בני המשפחה הזעיקו את כוחות מגן דוד אדום. האם, בת 42 והאב, בן 46, נפצעו באורח בינוני עד קשה, בעיקר מחבלות באזור הראש והגפיים העליונות והתחתונות. הילד, בן 14, נפצע באורח בינוני.

דובר מגן דוד אדום, זכי הלר, מסר כי מסוק פינה את ההורים, כשהם בהכרה, לבית החולים רמב"ם בחיפה, וניידת טיפול נמרץ פינתה את בנם לבית החולים זיו בצפת.

הפרמדיק ערן יטאח מתחנת צפת סיפר על האירוע: "כשהגענו למקום, התקשינו מאוד לחלץ אותם מהתהום אליו הם הידרדרו. ההורים היו מאוד מאוד נסערים, הם אמרו שהם לא זוכרים כלום ולא זוכרים איך הם הדרדרו לתהום. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני והם פונו להמשך טיפול".

תאונה קשה נוספת אירעה בגוש עציון, כאשר נער כבן 17 נפצע באורח קשה במהלך טיול אופניים. הנער ככל הנראה התהפך עם אופניו סמוך להתנחלות מעלה עמוס, ונפצע בראשו. הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם לקבל טיפול רפואי.

אתמול: גבר מת בטיול בכרמל, צעיר טבע בכנרת

אתמול התמוטט גבר כבן 30 מחולון ונהרג במהלך טיול בנחל אורנית שבכרמל. צוות של מגן דוד אדום וכיבוי אש שהוזעקו למקום חילצו אותו כשהוא ללא הכרה, ורופא נאלץ לקבוע את מותו.

הפרמדיק ערן גולדשטיין ממד"א כרמל סיפר לוואלה! חדשות כי המנוח טייל בנחל עם אשתו וגיסתו, ולאחר כשלושת רבעי שעה מתחילת המסלול חש ברע. בני המשפחה החליטו לחזור לנקודת המוצא והזמינו אמבולנס, אולם במהלך ההליכה הוא איבד את הכרתו. שני מטיילים שהיו באזור ביצעו בו החייאה עד להגעת צוות מגן דוד אדום למקום. "המשכנו בהחייאה מתקדמת, תוך מתן שוקים חשמליים, תרופות והנשמה, אך לאחר שעה ורבע נאלצנו לקבוע את מותו", אמר גולדשטיין.

לפני כן, נקבע מותו של צעיר בן 19 שטבע בכנרת. כוחות מגן דוד אדום של תחנת ירדן שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה נרחבות, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו.

עוד בנושא:
גבר התמוטט ומת במהלך טיול בכרמל
צעיר טבע בכנרת, המשטרה: "עליית המפלס - סכנה"

  • עוד באותו נושא:
  • ביריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully