וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ונתן פולארד עדיין מאושפז: "חשש רציני לחייו"

טל שלו

8.4.2012 / 0:01

על פי הוועד למען פולארד, בבית החולים הצמוד לבית הסוהר בו כלוא המרגל עדיין מנסים לאתר את מקור הכאבים החריפים מהם הוא סובל. "התרענו כי ההתדרדרות היא עניין של זמן"

הוועד למען שחרור פולארד הודיע אמש (שבת) כי בבית החולים בצפון קרוליינה עדיין מנסים לאתר את מקור הבעיה הרפואית בגינה הובהל ביום שישי המרגל הישראלי לבית החולים, וכי קיים חשש רציני לחייו. בהודעה נמסר כי "מצב בריאותו הכללי של יהונתן הידרדר מאוד בתקופה האחרונה. הן אשתו, והן אנשי הוועד שביקרו אותו בכלא, התריעו שההידרדרות הבאה היא רק עניין של זמן".

עוד נמסר בהודעה כי פולארד הובהל אתמול באופן דחוף לבית חולים במרחק קילומטרים מהכלא בו שהה, בעקבות הידרדרות במצבו, שהתבטאה בין השאר בכאבים חריפים מאוד. בוועד למען פולארד אומרים כי על נשיא המדינה, שמעון פרס, לפעול ישירות מול נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, על מנת לוודא שעונשו של פולארד ייקצב, והוא לא יוחזר שוב לכלא. "במצבו של ג'ונתן, גם אם ישרוד את המשבר הנוכחי, החזרתו לכלא היא בבחינת הימור מסוכן על חייו. אנשי הוועד תולים את עיקר תקוותם בפעילות נחרצת של נשיא המדינה".

אסתר פולארד מסתגרת הערב בביתה. הרב הראשי לישראל, יונה מצגר, התקשר אליה וניסה לעודד את רוחה. מחר צפויים הרבנים הראשיים להיפגש עם נשיא המדינה, ובכוונתם לבקש ממנו לפעול באופן מידי מול הנשיא אובמה. כמו כן, צפויים מחר ראשי השדולה למען פולארד בכנסת להגיע לפגישה עם הנשיא על מנת למסור לו מכתב הקורא לשחרורו של ג'ונתן, וחתום על ידי 80 חברי כנסת מכל הסיעות. הפגישה תוכננה מראש, אולם צפויה לשאת אופי דחוף ביותר בעקבות ההתפתחויות.

עוד באותו נושא
"הרעה במצב ג'ונתן פולארד, הובהל לבית חולים"
עצומה: מדליית החירות לפרס בתמורה לשחרור פולארד
"אין ספק שאם פרס יפעל למען פולארד, נראה תוצאות"


לפניות לכתבת: tal_sh@walla.net.il

עדכון ראשון: 23:27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully