וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם, חם, חם: שרב ישרור בחג בכל חלקי הארץ

אפשר להוציא את בני ישראל מים סוף, אבל במזג האוויר הנוכחי עדיף לשהות יותר במים ופחות על החוף. הטמפרטורות יעלו ושרב יורגש בכל רחבי הארץ. יש להקפיד על כללי בטיחות אש

חוזרים לים סוף: מזג האוויר השרבי היום (שבת) יוציא המוני ישראלים לחופי הים באילת. השרב לא פסח על שאר חלקי הארץ וחשוב במיוחד לשתות הרבה, למרוח קרם הגנה ולזכור גם את חבריכם על ארבע שזקוקים למספיק מים. הטמפרטורות יעלו וברצועת החוף יהיה חם מהרגיל בעונה. השירות המטאורולוגי מוסר כי בשל מזג האוויר השרבי נדרש הציבור להקפיד על כללי בטיחות אש.

מזג האוויר מחר יוסיף להיות שרבי בהרים ובפנים הארץ ובמישור החוף עדיין יהיה חם מהרגיל. בדרום הארץ ייתכן אובך. ביום שני צפויה הקלה בשרב, הטמפרטורות ירדו במידה ניכרת והלחות תעלה. ביום שלישי מזג האוויר יהיה מעונן חלקית ולא יורגש שינוי משמעותי בטמפרטורות.

הטמפרטורות החזויות להיום: בצפת מ-28 מעלות ביום ועד 19 מעלות בלילה, בטבריה מ-36 מעלות ביום ועד 18 מעלות בלילה, בחיפה מ-29 מעלות ביום ועד 18 מעלות בלילה, בתל אביב מ-29 מעלות ביום ועד 18 מעלות בלילה, בירושלים מ-30 מעלות במהלך היום ועד 19 מעלות בלילה, בבאר שבע מ-35 מעלות ביום עד 17 מעלות בלילה, ובאילת הטמפרטורות יגיעו ל-39 ביום וירדו עד 24 מעלות בלילה.

וואלה! מזג אוויר

  • עוד באותו נושא:
  • מזג אוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully