וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק פתח בקמפיין בחירות: "ייערכו בתוך שנה"

על רקע מצבה העגום של מפלגתו "עצמאות" בסקרים, פרסם שר הביטחון סרטון ברכה לפסח לעם ישראל, בו העריך כי הבחירות לכנסת יתקיימו "בתוך שנה מהיום", וקרא לציבור להצביע לו

יודע משהו שאנחנו לא יודעים? שר הביטחון, אהוד ברק, אמר אתמול (שישי) כי הוא מעריך שייערכו בחירות מוקדמות לכנסת, בתוך שנה. את ההערכה הזו השמיע בסרטון ברכה לעם ישראל לחג הפסח שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו, וניצל את ההזדמנות גם כדי לקרוא לעם להצביע למפלגתו, "עצמאות" - שהסקרים האחרונים מנבאים לה כמות מנדטים זעומה. לפי סקר מהשבוע שעבר, היא אינה עוברת כלל את אחוז החסימה.

צפו בברכת החג של ברק

"להערכתי, הבחירות הבאות לכנסת תיערכנה בסבירות גבוהה בתוך שנה מהיום", אמר ברק בסרטון. "זה הזמן הנכון להתחיל לפעול. למי שאכפת ממדינת ישראל, אין כתובת יותר טבעית ויותר אמיתית מאיתנו, מפלגת העצמאות - מנהיגות שיש לה אומץ לקבל החלטות וכוח לבצע אותן".

בברכתו ציין שר הביטחון כי מדינת ישראל "חזקה מתמיד" כיום, אולם "עומדת בפני אתגרים מהסבוכים שניצבו בדרכה". עם זאת, לדבריו, "נדע להגן בכוחות עצמנו על עצמאותנו ועל ריבונותנו". בהקשר לחג הפסח, הוסיף ברק כי עלינו "לזכור את המעבר מעבדות לחירות ומחורבן ושואה לתקומה בזמן הזה. הזיכרון הזה הוא מקור כוחנו בכל דור ודור, והוא שיעמוד לנו גם במבחנים שלפנינו".

"אני וחבריי למפלגת עצמאות רואים חשיבות רבה לשמור עמכם, הגולשים, על קשר רצוף ופורה", אמר ברק. "אני שמח שבאמצעות הרשתות החברתיות אנחנו מצליחים לפתח כר לדיון ער בכל סוגייה שהיא. זוהי מהות הדמוקרטיה". הוא חתם בברכת חג שמח ובקריאה: "בואו והצטרפו אלינו".

(עדכון ראשון: 21:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully