וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצווה לפסח: נתניהו הפגיש בין חייל בודד למשפחתו

טל שלו ושלומי גבאי

6.4.2012 / 15:33

לקראת החג הרים ראש הממשלה כוסית עם חיילים בודדים של צה"ל ונזכר במהלך הארוע בימיו כחייל ב-1967: "כך אני הרגשתי כחייל כשהוריי היו בחו?ל. אתם הבנים והבנות של כולנו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו, אשר יחגוג הערב את ליל הסדר בחיק המשפחה בביתו בקיסריה, הרים בצהריים (שישי) כוסית עם חיילים בודדים של צה?ל במתקן הנופש של האגודה למען החייל בגבעת אולגה. במהלך הארוע אף הפתיע חייל בודד במפגש מרגש עם משפחתו.

ראש הממשלה שוחח עם אלכסיי יוריטוב, שעלה מאוקראינה ומשרת בחיל הים למעלה משנה, ושאל אותו שאלות - כמה זמן הוא משרת, היכן הוא משרת, וכמה זמן הוא לא ראה את משפחתו, יוריטוב סיפר כי עברו שנתיים מאז הפעם האחרונה שפגש את בני משפחתו. נתניהו שאל: "אתה מתגעגע אליהם?" משהשיב החייל בחיוב ענה לו ראש הממשלה: "אז תסתובב אחורה". אמו ואחותו של יוריטוב חיכו לו על הבמה.

בנימין נתניהו בהרמת כוסית עם חיילים בודדים, חייל נפגש עם משפחתו לאחר שלא ראה אותם שנתיים. לשכת העיתונות הממשלתית
יוריטוב נפגש עם אמו, מול נתניהו, היום/לשכת העיתונות הממשלתית

?להיות חייל בודד זה לא להיות לבד?, אמר ראש הממשלה במהלך הטקס, ?אתם הבנים והבנות של כולנו". נתניהו נזכר נתניהו בימי שירותו כחייל בודד ב-1967 - "כך אני הרגשתי כחייל כשהוריי היו בחו?ל?. הרמטכ?ל, רב אלוף בני גנץ, שנכח אף הוא בארוע, הודה לראש הממשלה על ביקורו בשם צה"ל.

נתניהו בהרמת כוסית עם חיילים בודדים לכובד הפסח - חייל שלא ראה את משפחתו שנתיים מתאחד עמם. שלומי גבאי
אלכסיי יוריטוב נפגש עם משפחתו/שלומי גבאי

גם אבגידור קהלני, שמשמש כיו"ר האגודה למען החייל, הודה לנתניהו על שהקדיש מזמנו בשביל לבלות עם חיילים בודדים בערב החג, פנה לקהל ואמר: "אני רוצה לספר לכם שבשנת 1967 ביבי היה חייל בודד, התגייס לסיירת מטכ"ל כחייל בודד". נתניהו תיקן אותו וסיפר כי הוריו היו בחו"ל אך קהלני השיב כי לפי הקריטריונים מדובר בחייל בודד. נתניהו הדגיש שוב: "אתם לא בודדים, אנחנו אתכם".

פסח 2012 - כותרות אחרונות
עם ישראל בדרך לסדר: צפו במפת הפקקים המתעדכנת
נפטרים מהחמץ לקראת ערב חג הפסח - צפו בהכנות
מאיומים ביטחוניים ועד פקקים: המשטרה נערכת לחג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully