וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי בקולג': הרוצח "לא יכל להתמודד עם נשים"

און גו, הסטודנט לשעבר שרצח שבעה במכללה שלו באוקלנד, משתף פעולה בחקירתו במשטרה אך "אינו מביע חרטה". הוא ביקש לנקום במנהלת שסילקה אותו ובסטודנטים שלעגו לאנגלית שלו

יומיים אחרי מסע ההרג במכללה הנוצרית הפרטית הקטנה "אויקוס" בעיר אוקלנד שבקליפורניה, ממשיכים להתברר פרטים על היורה, און גו, אמריקאי ממוצא קוריאני בן 43, שהיה סטודנט לסיעוד בקולג' (שמייסדו ורוב תלמידיו היו ממוצא קוריאני) אך סולק ממנו לפני מספר חודשים בגלל "בעיות בניהול כעסים" - ושב אליו השבוע כדי לרצוח שבעה בני אדם ולפצוע שלושה נוספים.

בין היתר, התראיינה ל"סן פרנסיסקו כרוניקל" אחת המרצות שלימדה אותו, רומי דלרימן, וסיפרה כי הבעיה העיקרית שלו הייתה חוסר יכולתו להשתלב במכללה בה לומדות גם בנות. "הוא פשוט לא היה מסוגל להתמודד עם נשים", אמרה. "אני תמיד יעצתי לו - 'לך לבית הספר כדי ללמוד, לא כדי לרכוש חברים'".

העדויות | היורה צעק: "תעמדו בשורה, אהרוג את כולכם"

סטודנט לשעבר רצח שבעה במסע ירי באוניברסיטה. רויטרס
גופות ההרוגים במכללה, שלשום בעקבות התקרית/רויטרס

דלרימן הרימה גבה למשמע הדיווחים שמסרה אתמול המשטרה מחקירתו של גו, לפיהם הודה כי ביקש לנקום באחת ממנהלות בית הספר שהייתה אחראית לסילוקו (בפועל, היא לא הייתה שם), ובתלמידים שלעגו לו בשל האנגלית הרצוצה שלו. לטענתה, גו פשוט סבל מבעיה התנהגותית חמורה: "הוא פשוט לא הסתדר עם אנשים. אם היו שואלים אותו 'מה שלומך?', הוא היה משיב: 'למה? אני לא נראה סדר? עשיתי לך משהו?'".

"זו אמריקה, שבה יותר קל להשיג אקדח מטיפול פסיכולוגי"

מפקד משטרת אוקלנד, הווארד ג'ורדן, מסר אתמול לכלי התקשורת כי גו "משתף פעולה" בחקירתו, אולם "לא נראה שהוא חש חרטה מיוחדת" על מעשיו. "הוא הגיע למכללה במטרה למצוא מנהלת, אך היא לא הייתה שם", הסביר ג'ורדן, "אז הוא התחיל לעבור בשיטתיות מחדר לחדר, ולירות בקורבנותיו". גו צפוי להיות מובא בהמשך היום לראשונה בפני שופט, ולשמוע את סעיפי האישום נגדו.

שלושת פצועי התקרית שוחררו הלילה מבית החולים, ובמקביל נערך בכנסייה באוקלנד טקס לזכר שבעת הקורבנות - בו השתתפו למעלה מ-1,000 בני אדם. בין המאמינים בכנסייה, רובם ממוצא קוריאני, נראו סצינות קורעות לב רבות של בכי. בטקס נאמה בין היתר ראש העיר אוקלנד, ג'יין קוואן, גם היא ממוצא קוריאני, שאמרה כי תקרית כזו יכולה לקרות בכל מקום במדינה: "זו אמריקה, שבה יותר קל להשיג אקדח מטיפול פסיכולוגי".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
טקס בכנסייה בעיר אוקלנד, קליפורניה, לזכר שבעת הרוגי מסע ההרג בקולג' "אויקוס", 3 באפריל 2012. רויטרס
הטקס לזכר הרוגי התקרית, הלילה בכנסייה הקוריאנית באוקלנד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully