וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חוקר ישראלי ב-MIT ניסה לשכב עם ילדה בת 12

ירון סגל, בעל דוקטורט מאוני' ייל ושעבד במעבדת הפיזיקה במכון היוקרתי במסצ'וסטס, התכתב ברשת עם סוכנת סמויה, שגרמה לו להאמין שיש לה שתי בנות. כשהגיע לפגוש אותה, נעצר

ירון סגל, חוקר ישראלי המועסק במעבדת הפיזיקה של המכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס (MIT) נעצר בחשד שניסה לפתות אם ושתי בנותיה לקיים עמו יחסי מין. כלי תקשורת בארצות הברית דיווחו כי סגל, פיזיקאי שהשלים עבודת דוקטורט באוניברסיטת ייל, החל לעבוד ב-MIT לפני כשנה, ונעצר בשבוע שעבר.

סגל יצר קשר באינטרנט עם סוכנת סמויה של המחלקה לביטחון פנים, שהתחזתה לאישה שגלשה באתרים בעלי תוכן מיני, והציגה את עצמה כאם לשתי ילדות, בנות 12 ו-16. סגל עצמו הזדהה בכינויים "childslavesex" ו-"ChildRapeTortureBrutality".

לפי הדיווחים, סגל הציע לסוכנת הסמויה, ונסה היפס, כי יבוא ממסצ'וסטס לקולורדו כדי להיפגש עמה ועם בנותיה, במטרה לקיים עמן יחסי מין. במשך כמה שבועות, הוא החליף ברשת מסרים עם הסוכנת, שתוארו על ידי המשטרה כ"בוטים במיוחד". בין היתר, הוא הציע לרכוש צעצועי מין עבור הילדה הקטנה של הסוכנת, ולשלוח מראש את צילומי המוצרים כדי לגרות את הילדה.

סגל נעצר עם נחיתתו בנמל התעופה בקולורדו, שם פגש את הסוכנת, שהמתינה לו עם קבוצה של שוטרים. הוא צפוי לעמוד לדין, ואם יורשע באישום של שידול ליחסי מין עם קטינה מתחת לגיל 12, הוא צפוי לעונש של עד 30 שנות מאסר. עמיתים של סגל ששוחחו עם כתבים מכמה כלי תקשורת, סיפרו כי הוא אמר להם שהוא "יוצא לטיול" או לחופשה.

חשד: סטודנט ישראלי לרפואה נעצר ברומניה בחשד לפדופיליה

(עדכון אחרון: 22:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully