וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: משאית צנחה מגובה 60 מטרים, הנהג ניצל

כמו סצינה מסרט פעולה, רק אמיתי: גרר ומשאית החליקו מכביש מושלג בנורבגיה לתהום; אחד הנהגים קפץ החוצה ברגע האחרון, ואילו השני הידרדר מטה - אך יצא עם כמה שברים בלבד

נהג משאית נורבגי יכול לראות בעצמו אדם בר-מזל ביותר, לאחר שזינק ברגע האחרון מהמשאית בה נהג, וניצל מהידרדרות לתהום שעומקה כ-60 מטרים. נהג משאית נוספת, ליטאי, יכול לראות בעצמו בר-מזל אף יותר, לאחר שכן הידרדר לתוך אותה תהום באותה תקרית - אך הצליח לשרוד בחיים, עם כמה עצמות שבורות בלבד. אף הסרטון המתעד את התקרית הועלה אתמול (שני) ליוטיוב, והוא זוכה מאז לתהודה רבה.

בסרטון ניתן לראות כי משאית גרר קטנה, הגוררת אחריה משאית גדולה יותר בכביש מושלג שרק מעקה נמוך מפריד בינו לתהום, באזור ליירפורד שמצפון לבירה אוסלו. לפי דיווח רשת "סקיי ניוז", המשאית הנגררת לא הייתה מצוידת בצמיגים מיוחדים לשלג, ולכן החלה להחליק, ולמשך עמה את משאית הגרר. בשלב זה החל נהג במכונית שעקבה אחר המשאית לצלם את ההתרחשויות.

בתחילה עוד ניסה הנהג להשתלט על המשאית המחליקה, אולם ללא הצלחה. בתוך שניות החליקה המשאית הנגררת מעבר למעקה, ומשכה אחריה את משאית הגרר. בשלב זה כנראה הבין הנהג שלא נותר לו סיכוי, ותוך הפגנת קור רוח מרשים, הוא קיפץ החוצה מתא הנהג אל הכביש - שנייה לפני שהיה מאוחר מדי. אולם נהג המשאית הגדולה לא הספיק לנהוג כמוהו, והידרדר עם משאיתו לתוך התהום. בתחילה נראה המצב אבוד, אולם לפי הדיווחים, בסופו של דבר הוא חולץ בחיים, וסובל מכמה עצמות שבורות בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • נורבגיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully