וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: פצוע בתאונה הוכרז כמת – וקם לתחייה

צוות שהגיע לזירת התאונה בדרום מזרח המדינה לא מצא סימני חיים באיש, ועברה כמעט שעה עד שהבחינו כי הוא חי, בעת שעמדו לפנות את "הגופה". דובר שירותי ההצלה: "אירעה טעות"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ')

כוחות ההצלה שהוזעקו לזירת תאונת הדרכים הקשה שאירעה השבוע בבאקצ'וס מארש שבדרום מזרח אוסטרליה, לא תיארו לעצמם את שעתיד לקרות. הפרמדיקים שהגיעו למקום מצאו גבר כבן 30 לכוד בתוך הריסות רכבו, ונאלצו לקבוע את מותו.

"הם בחנו את האיש, והוא לא גילה כל סימני חיים", אמר סיימון תומסון, מנהל שירותי ההצלה במחוז. "אני לא חושב שהם התחילו בטיפול כלשהו באותו זמן".

על פי הדיווחים במדינה, האיש נותר ברכבו במשך כמעט שעה, בזמן שהמשטרה החלה בחקירת התאונה. רק כאשר צוותי החירום כבר עמדו לפנות את גופתו של האיש, הם הבחינו בכך שהוא עדיין חי. הצוות מצא אצל האיש "דופק חלש", ומיד הזעיק את האמבולס, שכבר עזב בינתיים, בחזרה לזירה. "בזמן שישבנו והיינו כ-20 מטרים משם, הייתה ללא ספק תזוזה של הרגליים, ואז הבחנו בכך", סיפר טרבור אוליבר, נהג משאית שהיה עד לאירועים.

"מדובר בשני פרמדיקים מאוד מנוסים", הסביר דובר שירותי ההצלה, סימון טומפסון, "אבל ברור שאירעה כאן טעות ונעבוד איתם בנושא". בשירותי ההצלה המחוזיים כבר הבטיחו לבדוק את התקרית. הפצוע הובהל לבית החולים, ומצבו מוסיף להיות קריטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully