וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלב נשך ילדה בת שש בחווה בדרום, מצבה בינוני

רמי שני

1.4.2012 / 21:07

הילדה פונתה על ידי צוות מגן דוד אדום לבית החולים סורוקה בבאר שבע. "אני לא ידוע בדיוק מה קרה שם", סיפר בעל החווה, החושש כי הכלב הגיב לפעולה כלשהי מצדה של הילדה

ילדה בת שש נפגעה הערב (ראשון) באורח בינוני מנשיכת כלב בחווה בדרום הנגב. הילדה פונתה על ידי צוות של מגן דוד אדום מחוות "נאות" לבית החולים סורוקה בבאר-שבע, והועברה לחדר הטראומה במרכז הרפואי.

בעלי המקום סיפר כי מבדיקה ראשונית, הכלב שנשך אותה, מזן מרימנו, הגיב לפעולה כלפיו שנעשתה מצד הילדה: "אני לא יודע בדיוק מה קרה שם, כי זה היה בחושך", סיפר בעל החווה, גדי נחימוב, "זהו כלב בית שלנו, וכמו שאר בעלי החיים אצלנו, גם הוא מחוסן".

"אני רק יכול להניח", המשיך נחימוב, "שהוא נשך אותה כתגובה למשהו שקרה בינו לבינה. תנועה או חיבוק או משהו דומה, שהוא לא אהב ואולי חש מאוים. בכל מקרה, דאגנו מהר מאוד לפנות אותה באמצעות מגן דוד אדום לסורוקה, שם היא ככל שאני יודע, מטופלת בידי מיטב הרופאים והמשפחה שלה שנשארה כאן, ממשיכה להתארח". רועי בן יצחק, דודה של הילדה – אחיו של האב, סיפר כי הם החלו את הבילוי המשפחתי בארבעה ימי נופש בצימרים בחוות נאות. "היינו היום בחווה, סמוך לשעה 19:00 שמעתי צרחות. התברר, שכלב נשך את האחיינית שלי, בת החמש בפנים. מהר מאוד הזעיקו לנו סיוע רפואי והיא הובאה לבית החולים, כאן כאן קיבלו אותנו הרופאים בצורה מקצועית וטובה".

חוות נאות נמצאת בכביש שבין צומת טללים לצומת חלוקים. בין היתר, יש בשטחה מספר צימרים לאירוח והחווה מארחת מבקרים החולפים בכביש בדרכם דרומה למדבר או בחזרתם מחופשה. חלק ממתקני הייצור מותאמים במיוחד להתבוננות בדרך הפקת החלב וייצור המוצרים. במתחם שלה חיים מספר כלבים המטופלים בידי הבעלים של החווה. החווה קיימת כשמונה שנים, והיא חלק מחוות דרכי תיירות המדבר, שקיבלו באחרונה שורה של הכרות רשמיות.

כלב תקף בת 8 בחצור הגלילית, ”פניה הושחתו”

  • עוד באותו נושא:
  • נשיכת כלב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully