וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלב תקף בת 8 בחצור הגלילית, "פניה הושחתו"

קובי דוד וקובי מנדל

17.12.2011 / 12:59

כלב זאב נשך את הילדה בפניה בזמן שבילתה בגן השעשועים הסמוך לביתה. אביה ההמום סיפר כי הם מכירים את הכלב ותמיד משחקים איתו בגן. פרמדיק: הכלב תלש לה את העור בכל חלקי הפנים,

ילדה בת 8 הותקפה הבוקר (שבת) על ידי כלב זאב שנשך אותה בפניה באופן קשה ביותר בגן שעשועים בחצור הגלילית. הילדה פונתה לבית החולים זיו בצפת ומצבה מוגדר בינוני. לאחר מכן הועברה הילדה לבית החולים רמב"ם בחיפה. גולן קדוש, פרמדיק שהוזעק למקום האירוע אמר לוואלה! חדשות כי הילדה הייתה עם אביה ו"בעת ששיחקה בגן המשחקים בשכונה כלב זאב גדול של השכן תקף אותה באכזריות". לדבריו, "פניה של הילדה הושחתו. הוא תלש לה את העור במצח, באף ובחלקי הפנים". קדוש ציין כי האב היה מאוד נסער לאחר האירוע ו"סיפר שכולם מכירים את הכלב של השכן ותמיד משחקים איתו בגן".

מבית החולים רמב"ם נמסר כי הילדה נזקקה למספר תפרים בראשה ובפניה והיא מאושפזת במחלקת כירורגיית ילדים. עוד נמסר כי הילדה לא תזדקק לניתוחים פלסטיים. גם לפני כשלושה שבועות אושפז בבית החולים ילד מטמרה במצב בינוני עד קשה, לאחר שאוזנו נתלשה מנשיכות של כלב.

לפני כחודש, שני נערים ננשכו על ידי כלב משוטט ופונו לבית החולים בנהריה במצב קשה. מוחמד תיתי, בן 12, סיפר כי בדרך חזרה לביתו בכפר בענה הסמוך לכרמיאל עבר ליד חורשה, והבחין בכלב, מסוג פיטבול, מתקרב אליו. "אני זוכר שהוא רחרח מסביבי - ואז תקף אותי", אמר מוחמד, שאושפז בבית החולים עם פצעים קשים בכל חלקי גופו. "בתחילה לא הבנתי מה קורה, ואז ניסיתי להשתחרר ממלתעותיו ללא הצלחה", סיפר.

נער אחר המתגורר בסמוך, איברהים כריים, בן 18, חלף במקום וחזה במתרחש. "אני וחבריי נסענו ברכב ופתאום ראיתי כלב גדול מתנפל על הילד. ידעתי מיד שאני חייב לעזור - או שהילד ימות", סיפר. "מיד עצרנו את הרכב, וניסיתי להבריח את הכלב", אמר. במהלך ניסיונותיו להציל את מוחמד ממלתעות הפיטבול, נפצע איברהים בידיו וברגליו, ופונה גם הוא לחדר המיון במצב קשה.

עוד באותו נושא:
כלב פיטבול תקף שני נערים מהצפון ופצע אותם קשה
ילד בן 4 ננשך על ידי כלב בצפון ונפצע בראשו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully