וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בטלטול אחייניתו למעצר בית: "העננה תתפוגג"

רמי שני

1.4.2012 / 15:53

לאחר מספר ימים במעצר, שוחרר הצעיר מאשקלון. עורך דינו: "לא הייתה לו שום כוונה לפגוע באחיינית". ביום שישי קבע בית המשפט כי שחרורו יהיה בהתאם להתפתחויות בחקירה

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק)

הצעיר בן ה-24 שנעצר בשבוע שעבר, בחשד שטלטל את אחייניתו התינוקת וגרם לה לפגיעות ראש, שוחרר היום (ראשון) למעצר בית עד ליום חמישי הקרוב. הצעיר ואשתו מוכרים לגורמי הרווחה על רקע של אלימות במשפחה.

"הטענה המרכזית היא שלא הייתה כוונת זדון", אמר עורך הדין שרון מילר בהתייחסו להחלטת בית המשפט. "אני סבור שהחלטת השחרור מדברת בעד עצמה. סברנו שזו שאלה של זמן עד שהוא ישוחרר ובעצם העננה תתפוגג ויבינו שידו לא הייתה במעל, במובן שלא הייתה לו שום כוונה לפגוע באחיינית שלו".

"חשפנו הכל בפני המשטרה"

"המשטרה הייתה צריכה לעשות את שלה", הוסיף עו"ד מילר. "חבל שהבדיקות נערכו כשהוא היה במעצר, כיוון שאין לו עבר פלילי והמעצר מקשה עליו מאד. אנחנו חשפנו את כל מה שהיה לחשוף בפני המשטרה, לא הייתה שום הסתרה, הכל היה מלכתחילה על השולחן וסברנו שגם ימי המעצר האחרונים היו מיותרים, אבל עכשיו הגיע השחרור המיוחל והכל בסדר".

ביום שישי האחרון הוארך מעצרו של החשוד בשלושה ימים ובית המשפט המחוזי בבאר שבע קבע כי שחרורו יהיה בהתאם להתפתחויות בחקירה. חוקרי המשטרה הודו באותו שלב כי אין התפתחויות שכאלה, אך ביקשו שהצעיר יישאר במעצר לצורך השלמת החקירה. נציג המשטרה ציין בדיון כי החוקרים ממתינים לחוות דעת סופית של הרופאה המטפלת בפעוטה, כדי לבצע עימות בין החשוד בטלטול לבין הממצאים שצפויים להתגלות בבדיקות שנערכות לתינוקת.

התינוקת בת החמישה חודשים, המאושפזת בבית החולים סורוקה, נותקה ביום חמישי ממכונת ההנשמה. ביום רביעי שעבר דודה נעצר בחשד שפגע בה לאחר שהושארה תחת השגחתו והשגחת אשתו. צוות מגן דוד אדום הוזעק לביתם, ומצא את התינוקת מחוסרת הכרה וללא דופק וביצע בה פעולות החייאה. היא הועברה לבית החולים ברזילי באשקלון, כשהיא סובלת מפגיעות ראש ומצבה קשה. בהמשך הועברה לבית החולים סורוקה בבאר-שבע.

עוד באותו נושא:
רופאה בסורוקה: "גם לתאומת התינוקת שטולטלה נגרמו חבלות"
חשד: טלטל אחייניתו התינוקת וגרם לה לפגיעות ראש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully