וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

22 שנות מאסר נגזרו על אב שאנס את בתו בת התשע

גלעד גרוסמן

29.3.2012 / 19:34

האיש, סייען של השב"כ בן 48, הורשע כי אנס את הבת וביצע בה מעשי סדום במשך שלוש שנים, לעיתים בעת שאחיה שהו בבית, ואיים לרצוח אותה אם תספר. האב ממשיך להכחיש את המעשים

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום (חמישי) 22 שנות מאסר על אב בן 48 מאזור ירושלים, שהורשע בכך שאנס את בתו וביצע בה מעשי סדום ומעשים מגונים במשך כשלוש שנים, מאז הייתה בת תשע. כמו כן, הוחלט כי האב יפצה את בתו ב-25 אלף שקלים.

מגזר הדין עולה כי האב, הפועל כסייען של השב"כ, נהג לבצע את המעשים בביתו בעת שאשתו נעדרה מהבית, כאשר הילדה חזרה לחופשות מהפנימייה בה למדה והתגוררה. אחד ממקרי האונס התרחשו בעת שכמה מאחיה של הילדה צפו בטלוויזיה בסלון הבית. אז הכניס אותה האב לחדר השינה שלו, ושם אנס אותה, והפסיק רק כשאחותה הקטנה של הילדה ניסתה לפתוח את הדלת. כמו כן, האב הורשע בכך שבהזדמנויות רבות נהג לחנוק את בתו ולהכותה, לעיתים באמצעות חגורה. בנוסף, כאשר ביקשה הבת שיחדל ממעשיו, ואמרה כי תספר על כך לאימה, אמר לה אביה: "אני ארצח אותך, אשים אותך חיה בקבר".

עוד עולה מגזר הדין, כי לאחר שהבת התלוננה נגד אביה, בני משפחתה הפעילו עליה לחץ לחזור בה מהתלונה. מצבה הנפשי הידרדר, והיא ניסתה לשים קץ לחייה כמה פעמים. עוד עולה כי היא עברה מאז בין כמה פנימיות, "החלה לשוטט ולצרוך אלכוהול, והתחברה לגורמים שליליים".

האב: "האשימה אותי כי היא מתביישת בי"

"מעשיו של הנאשם כלפי ביתו הינם אכזריים, כללו אלימות, וכל שרשרת העבירות הינה התעללות של הנאשם בביתו וניצולה", כתב השופט משה דרורי בגזר הדין. השופטים הסבירו את סכום הפיצוי הנמוך שנקבע לאב, בכך שרצו להימנע מלפגוע בשאר ילדיו.

האב, יליד ערב הסעודית שנשלח לעזה בהיותו בן שנה, הכחיש את המעשים, וטען כי בתו מאשימה אותו משום שהיא מתביישת בו בשל מוצאו. שירות המבחן טען כי מדובר באדם "אימפולסיבי המתקשה לקבל ביקורת. אינו לוקח אחריות כלשהי על אופן התנהלותו ועל הגורמים האישיותיים שהובילו אותו לביצוע המעשים ואינו מגלה אמפתיה לקורבן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully