וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס טרמפיסטית ליד גדרה לפני שבע שנים

גלעד גרוסמן

29.3.2012 / 11:01

תושב לוד בשנות ה-30 לחייו נעצר בחשד שפרץ לדירה. בדיקת DNA העלתה כי נתוניו תואמים לאדם שאנס צעירה בפרדס ליד גדרה בשנת 2005. הוא חשוד גם בביצוע שלושה מעשי שוד

לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד תושב לוד בן 30, הנאשם באונס של אישה שלקחה טרמפ ברכבו לפני שבע שנים. הנאשם נעצר לאחרונה בעקבות מעורבות שפריצה לדירה, ובדיקת DNA שלו קישרה אותו לאונס. בנוסף, הוא נאשם בשלושה מקרי שוד של זוגות שהתבודדו על גבעה הסמוכה לרחובות.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורך הדין אליאנא דניאלי מפרקליטות מחוז מרכז, בשנת 2005 אסף הנאשם את המתלוננת לרכבו כטרמפיסטית. במהלך הנסיעה פנה הנאשם עם רכבו לפרדס סמוך לגדרה. המתלוננת, שהחלה לחשוד בו, ניסתה לצאת מהרכב בעודו נוסע, אולם הוא משך אותה פנימה. לאחר מכן אנס אותה וביצע בה מעשה מגונה באיומי סכין.

לפני כמה שבועות נעצר בחשד לביצוע עבירות אחרות ודגימת DNA שלו תאמה לממצאים שנלקחו מבגדי הנאנסת. כמו כן, מיוחסים לו שלושה מעשי שוד שביצע לכאורה בשנים 2011-2009 בעת שתקף בשעת לילה זוגות שהתבודדו בגבעה בסמוך לרחובות, וגנב מהם חפצים שונים, תוך שימוש באלימות. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

עוד בנושא:
בזכות דגימת DNA: החשוד בפריצה גם אנס ב-2005?
אישום: אנסו במקביל את גיסתם הקטנה במשך שנים
צעיר נעצר בחשד שאנס נערה שתויה במסיבה בת"א

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully