וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה עצרה נשימתה: לאן נעלם החתול של מדבדב?

במשך שעות סערה היום הרשת ברוסיה בעקבות דיווח על בריחתו של דורופיי, החתול הנשיאותי - עד שהנשיא צייץ והרגיע: "ממקורות המקורבים לדורופיי, נודע שהוא לא נעלם לשום מקום"

אמנם הוא עדיין נושא רשמית בתפקיד נשיא רוסיה, עד להשבעתו הקרובה של קודמו וממשיכו, ולדימיר פוטין - אולם נראה שמקומו של דמיטרי מדבדב על סדר היום הלאומי ברוסיה כבר מוקדש בעיקר למיני זוטות וקוריוזים. כך למשל, היום (רביעי) עסקו כל אתרי החדשות הרוסים בקדחתנות בידיעה על היעלמותו של החתול הנשיאותי, דורופיי.

לפי הדיווחים שפורסמו, דורופיי (שירש לפני חמש שנים את קוני, כלבת הלברדור של פוטין, בתפקיד חיית המחמד מספר אחת של רוסיה) ברח באחרונה מביתו של הנשיא בפרבר של מוסקבה. פניות למשטרת מוסקבה בשאלת החיפושים אחר החתול לא נענו בהכחשה, וברחבי הרשת הרוסית החלה בהלה של ממש. דורופיי הפך במהרה לנושא שיחה לוהט בטוויטר - אלא שאז הצטרף מדבדב עצמו לדיון בציוץ משלו: "בעניין החתול. ממקורות המקורבים לדורופיי, נודע כי הוא לא נעלם לשום מקום. תודה לכולם על הדאגה!". הגולשים, אגב, מיהרו לחגוג על שגיאת הקלדה של הנשיא במילה "חתול".

דורופיי, בן שבע, הוא חתול אפור מגזע נדיר שטופח בעיר סנט פטרסבורג ונקרא "נבסקייה מסקרדנייה". חתולים מגזע זה הם ארוכי פרווה, תכולי עיניים ובעלי "מסכה" כהה על פניהם. הוא נבחר באופן אישי על ידי רעייתו של הנשיא, סבטלנה, מבין שלושה גורים שהוצעו לה.

דורפיי עלה לכותרות ב-2008, כאשר נקלע לקרב עם החתול של מנהיג ברית המועצות לשעבר, מיכאיל גורבצ'וב, שגר בשכנות למשפחת מדבדב. על פי הדיווחים, דורופיי נפצע בעימות, נזקק לטיפול באנטיביוטיקה ואף סורס כדי שהתקרית לא תישנה. באותה שנה, גם כיכבה דמותו על שטרות-דמה שהופצו בין באי הפורום הכלכלי הבינלאומי בסנט פטרסברוג, במקביל ל"יום החתול" שצוין בעיר.

אוהבים חתולים? קבלו:
התנהגות חתולים: האם החתול מתגעגע לחתול המת?
צפו: חתולות עושות "חנהל'ה אופה קטנה"
גמר תחרות החתול המטורף של ה-ZONE
צפו: טום וג'רי גרסת 2012

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully