וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חי: יו"ר קדימה שאול מופז מתפלל בכותל המערבי

היו"ר החדש של המפלגה הגדולה בישראל הניח זר על קברו של חוזה המדינה, בנימין זאב הרצל בהר שנקרא על שמו בירושלים. לאחר מכן נסע לכותל, שם יישא דברים

יו"ר קדימה החדש מופז

LIVE

(צילום: גדעון צנטנר)

יו"ר קדימה החדש, חבר הכנסת שאול מופז, הניח היום (רביעי) זר בקבר הרצל שבהר הרצל בירושלים. מופז גרף אמש 61.7% מקולות הבוחרים בעוד שהמתמודדת מולו, חברת הכנסת ציפי לבני זכתה ב-37.2% מהקולות. מהר הרצל המשיך מופז לתפילה בכותל המערבי. מופז קרא לאחר נצחונו ללבני להמשיך בקדימה, זאת על רקע הערכות שהיא תפרוש מהמפלגה לאחר הפסדה.

מוקדם יותר התייחס יו"ר מועצת קדימה, חיים רמון, לתוצאות הפריימריז והבהיר כי אף שהיה שייך ל"מחנה לבני", הוא יסייע למופז "להציב אלטרנטיבה" לראש הממשלה בנימין נתניהו. רמון דיבר בטון מאחד ביום שאחרי הפסדה, בניגוד לחששות מפילוג בין שני המחנות במפלגה. "מה שברור זה ששאול מופז הוא המנצח, אני מקווה שהוא יבנה אלטרנטיבה ואנחנו כולם צריכים לעזור לו בכך", הוא ציין בראיון לגלי צה"ל.

רמון אמר כי הוא סבור שזה עצוב, שרק לפני שנה הדרך של לבני הייתה נכונה מבחינה ציבורית. "היא הובילה בסקרים, היינו אלטרנטיבה", הסביר רמון, "משהו קרה בשנה הזאת שיש לנתח וללמוד. זה מראה עד כמה הפוליטיקה הפכפכה ומה שנראה יציב היום, תוך זמן לא רב משתנה לחלוטין". ציפי לבני עשתה משהו שפוליטיקאים לא עשו – היא הלכה לאופוזיציה כדי להוות אלטרנטיבה", אמר רמון. "היא שילמה את המחיר, ואני מקווה שלא כולנו נשלם אותו. מה שחשוב הוא העתיד, להיות אלטרנטיבה לנתניהו". לדבריו, יש חברים בקדימה שחושבים שצריך להיות בממשלה בכל מחיר. "אני חושב שזאת טעות", הוא אמר. "שאול אמר שהוא רוצה להיות ראש ממשלה, ואני מקווה שהוא ימשיך את הקו של לבני, לא להיות סרח עודף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully