וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: בוצע בהצלחה ניתוח להשתלת פנים מלאה

28.3.2012 / 12:07

ריצ'רד נוריס בן ה-37 נפגע בפניו מפליטת כדור לפני 15 שנים. בתום 36 שעות ניתוח מורכב, הושתלו בפניו לשון, שיניים, לסתות ורקמות הפנים. רופאו: "הוא הביט במראה והודה לי"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

לאחר שלפני 15 שנים נפגע בפניו מפליטת כדור, איבד את אפו, את שפתיו והתקשה לאכול או לדבר, ריצ'רד נוריס, בן ה-37 מווירג'יניה, זכה אתמול (רביעי) לפנים חדשות. לאחר שורה של ניתוחים מורכבים שעבר, רק בניתוח האחרון, שארך 36 שעות, הצליחו הרופאים להשתיל פנים חדשות לנוריס. המנתחים העבירו את פניו של תורם אלמוני לנוריס והשתילו לו, בין היתר, לשון, שיניים, לסתות ואת כל רקמות הפנים. למעשה, מדובר בפריצת דרך רפואית כי על אף שרופאים הצליחו לבצע בעבר השתלות פנים, זוהי השתלת הפנים המלאה ביותר עד כה.

ד"ר אדוארדו רודריגז, מנהל צוות המנתחים בבית החולים של אוניברסיטת מרילנד, סיפר כי "לפני כן, אנשים נהגו לבהות בריצ'רד משום שהוא חבש מסיכה והם רצו לראות את המום. הוא הבין שילדים יביטו בו וזה בסדר, אבל שמבוגרים יבהו בו? עכשיו יש להם סיבה אחרת לבהות בו, וזה באמת מדהים". עוד סיפר הרופא כי כשלראשונה פקח נוריס את עיניו, שלושה ימים אחרי הניתוח, הוא ביקש רק דבר אחד, מראה. "הוא הניח את המראה, הודה לי וחיבק אותי", סיפר הרופא.

עוד השתלות פנים:
צפו: מושתל הפנים הראשון בטורקיה נחשף - ומתגלח
ווינס ניצח: תושב טקסס עבר השתלת פנים מלאה
מושתל הפנים נחשף ומתלוצץ עם רופאיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully