וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקברניט השתולל, צעק "אל-קאעדה" - ונכבל במטוס

רויטרס

28.3.2012 / 4:59

נוסעי "ג'ט-בלו" נחרדו לגלות כי האדם שמנסה לחדור לתא הטייס הוא לא אחר מאשר הקברניט, וכי טייס המשנה נעל אותו בחוץ מחשש לשלומם. החברה: הטייס סבל מ"מצב רפואי"

טיסה שהייתה אתמול (שלישי) בדרכה ללאס וגאס, הוסטה ממסלולה והונחתה בטקסס. קברניט המטוס השתולל בתא הנוסעים, ונוסעים אמרו כי טייס המשנה נאלץ לנעול את עמיתו מחוץ לתא הטייס. הקברניט הלם בדלת התא, ונכבל לאחד הכיסאות ונעצר עם הנחיתה. לפי כמה דיווחים, הטייס התריע מפני איום טרור, וצעק: "ישראל" ו-"אפגניסטן".

הבולשת הפדרלית פתחה בחקירה בשיתוף עם חברת התעופה, ג'ט-בלו, כדי לבדוק מה גרם לטייס להתהנג בצורה כה מוזרה. יתכן שהוא היה שיכור. בחברת התעופה אישרו את הפרטים, ומסרו כי הטייס היה "במצב רפואי לא תקין בעת התקרית".

צפו בדרמה: הטייס הכבול לכיסא מורד מהמטוס

הנוסעים, בטיסה 191, שהמריאה מניו יורק, אמרו כי לפתע שמעו אדם הולם בדלת תא הטייס, ובמהרה גילו כי מדובר בקברניט המטוס. גרנט הפס, שישב באחד המושבים הסמוכים, סיפר כי היה מדובר "בסיטואציה מאוד מלחיצה". לדבריו, כמה נוסעים חסונים התגייסו כדי לסייע לצוות המטוס להרחיק את הטייס מהדלת ולכבול אותו.

נוסעים שצוטטו במקומון הניו-יורקי "ניו יורק פוסט" אמרו כי הטייס צעק: "עירק, אל-קאעדה, טרור - כולנו עומדים להתרסק". מגישה לשעבר ברשת FOX שהייתה במטוס סיפרה כי הטייס מלמל "ישראל ואפגניסטן". נוסעת נוספת, היידי קארג, סיפרה ל-CNN כי הקברניט צעק לטייס המשנה דרך הדלת: "תן לי את הקוד (לפתיחת הדלת), תן לי את הקוד!".

כתב של רשת ABC ששוחח עם רעייתו של הטייס, אמר כי היא ביקשה מהתקשורת "שלא לקפוץ למסקנות נמהרות" בנוגע לדיווחים, ואמרה: "יש הרבה צדדים לכל סיפור, וכדאי שנמתין". עם זאת, היא ציינה שהיא טרם שוחחה עמו, וכי לא ידוע לה מה קרה בטיסה.

זו אינה התקרית הראשונה בחברה שבה איש צוות "יוצא מדעתו": בחודש אוגוסט 2010, דייל של חברת ג'ט-בלו שהתווכח עם אחד הנוסעים לפני ההמראה, פתח את יציאת החירום, וזינק מהמטוס באמצעות המגלשה המתנפחת. הוא פוטר מעבודתו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
  • עוד באותו נושא:
  • ג'ט בלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully