וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: דייל פוטר כי "איחסן" פעוט בתא המטען

האם המזועזעת התלוננה נגד הדייל בעקבות האירוע בטיסה לאיי פיג'י. הגרסה של חברת התעופה: אביו של הילד בן ה-17 חודשים שיחק עמו "מחבואים", והדייל בסך הכל הצטרף

חברת התעופה האוסטרלית "Virgin Blue" פיטרה השבוע דייל, בעקבות תלונתה של אם זועמת על כך שהחליט "לאחסן" את בנה הפעוט בתא המטען שמעל המושב, ולסגור אותו. כמו כן, העניקה החברה לאם, נטלי וויליאמסון, טיסות חינם כפיצוי.

לפי תלונתה של וויליאמסון, המקרה התרחש לפני כשלושה חודשים בטיסה מהעיר סידני לאיי פיג'י, לשם טסה עם בעלה שיין ובנם ריילי, אז בן 17 חודשים. חברת התעופה אישרה את פרטי המקרה, אך טענה כי למעשה, האירוע החל במעין משחק "מחבואים" של האב עם בנו הקטן, והדייל רק הצטרף למשחק.

הגרסה של וויליאמסון מעט שונה. "בעלי עמד כמטר מאחורי בני, כשהדייל הרים אותו לפתע והכניס אותו לתא", סיפרה ל"הראלד סאן", והוסיפה כי הילד היה סגור בתא במשך כעשר שניות, בחשכה מוחלטת. "אנשים התחילו לצחוק, ואני צעקתי, 'תוציא את הבן שלי מייד!'. הייתי פשוט הרוסה, וגם בעלי היה בשוק. במשך ימים לא הפסקתי לבכות".

לדבריה, מיד לאחר המקרה, פנה אליה הכלכל הראשי של הטיסה והציע לה להגיש תלונה נגד הדייל - וכך עשתה. בחברה הסכימו שלמרות שמדובר היה במשחק, הדייל נהג שלא כשורה. "קיימנו חקירה מקיפה של המקרה, וחבר הצוות המעורב פוטר בעקבותיה", מסר דובר של החברה. "בטחון נוסעינו נמצא בעדיפות עליונה מבחינתנו. הבענו את התנצלותנו הכנה בפני ההורים והענקנו להם שתי טיסות חינם".

אך לדברי וויליאמסון, היא "מזועזעת מדי" מהמקרה ולא מתכוונת לנצל את ההטבה. במילים אחרות, היא כנראה מצפה להוציא מהחברה קצת יותר מהתנצלות ושתי טיסות, וכבר סיפקה רמז עבה לכך שהתביעה בדרך: לדבריה, מאז הטראומה סובל הפעוט מבעיות חרדה קשות, והיא נאלצה להיוועץ עקב כך בשורה של מומחים. "הוא לא מוכן להיפרד ממני, ואפילו ישן איתי", סיפרה. "אם אני לא באותו חדר איתו, הוא מתחיל לצרוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully