וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: הישראלי שהציל כלבה עיוורת בלוס אנג'לס

צפו בסרטון הויראלי שמרגש את הרשת: הישראלי אלדד הגר החי בלוס אנג'לס הציל כלבה עיוורת שמצא בפח האשפה ותיעד את כל דרכה להתאוששות

בשנה שעברה מצאו אלדד הגר, ישראלי החי בלוס אנגל'ס, ואשתו אודרי, כלבה חולה, עיוורת ומכוסה בזבל ופרעושים – בפח אשפה בדרום לוס אנג'לס. "היא הייתה כל כך מובסת", סיפר הגר, שתיעד את כל ההתרחשות בווידאו, "עיוורת, מלוכלכת. הכל הלך נגדה ולא היה נראה שיש לה תקווה".

בני הזוג הגר, בעלים של מרכז להצלת כלבים נטושים בשם "תקווה לטלפיים" החליטו שלא לוותר עליה. הם גילחו את פרוותה המלוכלכת, ניקו אותה והתחילו בתהליך השיקום. בזכות תרומות שקיבלו הם גייסו 4,000 דולרים לניתוח בעינייה של הכלבה (שזכתה לשם פיונה) והצליחו להחזיר לה את הראייה בעין אחת. לאחר שנה של שיקום היא אומצה על ידי משפחה וכיום היא "חיה באושר", מספרים בני הזוג.

הסיפור המרגש של הכלבה פיונה

הסרטון של סיפור ההצלה של הכלבה הפך לוויראלי, זכה למאות אלפי צפיות ומרגש את כל צופיו. "אנחנו כל כך שמחים שאנשים רואים את הסרטון ולומדים. בפעם הבאה שתראו חיה נטושה ברחוב- תקראו למישהו או תעשו משהו. אם אתם לא יכולים לעזור בעצמכם, תמצאו מישהו שיכול לעזור", מסביר הגר את מוסר ההשכל.

"לרוב, כל מה שהם צריכים זה מקלחת. השינוי הוא מדהים", הוא אומר, "אפשר לקחת כלב מהרחוב או ממקלט כשהוא מפוחד וברגע שאתה מקלח אותו ונותן לו קצת תשמות לב והוא ירגיש כל כך הרבה יותר טוב באופן מיידי. זה פשוט מדהים".

  • עוד באותו נושא:
  • כלב נטוש
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully