וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני פתיחת הקלפיות, מופז ולבני: "בואו להצביע"

פנחס וולף

27.3.2012 / 0:10

ערב הבחירות המקדימות בקדימה, כינס מופז את אנשיו והעביר מסר למתפקדים: "אין לנו הזדמנות נוספת". לבני הפיצה הקלטה: "אל תתנו לאחרים להחליט במקומכם"

יח"צ - חד פעמי

(שיחה מוקלטת של ציפי לבני לבוחריה לקראת הפריימריז)

רגע ההכרעה מגיע, והמתמודדים לראשות קדימה במאמץ אחרון לקרוא למתפקדים לשים את פתק ההצבעה שנכון עבור כל מועמד, ולהשפיע.

שאול מופז כינס אמש (שני) את 13 חברי הכנסת התומכים בו ואת ראשי מטהו לישיבת תדרוך אחרונה לקראת פתיחת הקלפיות מחר בשעה 10:00. "הגענו לרגע האמת", הוא אמר להם.

"אני חש ביטחון, אך זה לא הזמן לשאננות. בואו להצביע.
מחר יפתחו הקלפיות וחברות וחברי 'קדימה' יבחרו מנהיגות חדשה. אני שומע את ההערכות על אחוזי הצבעה נמוכים, ואני קורא מפה לכל תומכיי: 'בואו להצביע, בואו להיות חלק מהשינוי. זה קורה מחר, אין לנו הזדמנות נוספת. עכשיו זה הזמן", המשיך מופז.

"מאבק משותף של הישראלים הציוניים"

הוא פנה אל חברי הכנסת ואמר להם: "אני חש ביטחון. עשיתם עבודה מצוינת בחודשיים האחרונים. נדרש מאיתנו מאמץ עילאי ואחרון. זה לא הזמן לשאננות. חברות וחברים, יחד ננצח, אין לי ספק".

במקביל, במטה לבני הפיצו אחר הצהרים לחברי קדימה הקלטה טלפונית של יו"ר קדימה, ובה קריאה להגיע לקלפיות ולהצביע. "אומרים שהבחירות בקדימה מחר הן קרב חיי - אבל זה מאבק משותף, שלנו, הישראלים הציוניים שרוצים לחיות ולגדל את הילדים שלנו במדינה של שוויון זכויות, ישראל בטוחה, מתקדמת וחופשית", אמרה לבני בהקלטה.

"כמנהיגת קדימה, נשארתי נאמנה לערכים שלנו בכל החלטה, גם במחיר פוליטי אישי, ועל זה הבחירות מחר. אם ניתן לייאוש ולאדישות להשאיר אותנו בבית אנחנו עלולים לקום לבוקר שבו אין מנהיג שמייצג אותנו באמת ושיכול להחליף את נתניהו. אל תתנו לאחרים להחליט במקומכם - תבואו, ננצח!", סיכמה יו"ר קדימה.

עוד על הפריימריז בקדימה
פרשנות: המאבק על היום שאחרי בקדימה רק התחיל
יממה לפריימריז בקדימה: מופז נגד לבני, נגד מופז
הפריימריז בקדימה: הח"כים מסבירים למי הם יצביעו

עדכון ראשון: 20:53

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully