וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי חסין וחייליו הואשמו: "תעשיית רצח נועזת"

גלעד גרוסמן

26.3.2012 / 14:02

הארבעה הואשמו שהזמינו את אבי דוד למפגש עם חסין, בכיר במשפחת הפשע אברג'יל, ואז ירו בו בראשו ונמלטו. ניאמצ'יק נאשם שרצח בשיטה דומה גם את העבריין איציק גפן

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יאיר דניאל)

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (שני) כתב אישום נגד זלמן ניאמצ'יק, אופיר ניאמצ'יק, מוטי חסין ויצחק זרבי, הנאשמים ברצח של אבי דוד באוקטובר האחרון. זלמן ניאמצ'יק נאשם גם ברצח איציק גפן לפני שלושה חודשים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורך הדין יוסי קורצברג, מפרקליטות מחוז תל אביב, באוקטובר האחרון קשרו הארבעה לרצוח את דוד. הם תכננו להביאו באמתלת שווא ("כיפה אדומה", כפי שמכונה המעשה בעולם התחתון), לפגישה במסעדה בבת ים ושם לירות בו למוות.

כתב אישום מוטי חסין. דרור עינב
הנאשמים בבית המשפט, היום/דרור עינב

מכתב האישום עולה כי הארבעה קבעו עם דוד להגיע לפגישה עם חסין, שנחשב לראש ארגון משפחת הפשע אברג'יל. חסין ודוד ישבו במסעדה כאשר זלמן ניאמצ'יק יושב מחוץ למסעדה ואופיר ניאמצ'יק וזרבי נמצאים על אופנוע סמוך למסעדה. בשלב מסוים, הגיע אחד מהם אל המסעדה וקרא לחסין לבוא אליו. בעוד חסין עושה עצמו כמי שמשוחח בטלפון רחוק מדוד, הגיע הרוצח אל השולחן שבו ישב דוד וירה בו חמש יריות. לאחר מכן נמלטו הארבעה מהמקום.

זלמן ניאמצ'יק נאשם גם ברצח של איציק גפן, עבריין שהיה מזוהה בעבר עם משפחת הפשע אבוטבול. ניאמצ'יק קבע עם גפן להיפגש עימו בדצמבר האחרון בתחנת דלק ליד בית החולים וולפסון בחולון. כאשר גפן חיכה בתחנה, הגיעו למקום שני רוכבי אופנוע. אחד מהם התקרב לגפן כאשר קסדה לראשו, וירה בו מספר בפעמים. לאחר מכן השניים נמלטו.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם של הארבעה עד תום ההליכים המשפטיים נגדם. בבקשת המעצר נכתב, כי לא ניתן להגזים במסוכנות הנובעת מהם. "המשיבים הצטרפו לתעשיית רצח הפועלת בצורה נועזת ומתוחכמת ולא נרתעת מהשלמת העבירה גם במחיר סיכון עוברי אורח תמימים", נכתב.

עוד באותו נושא
הותר לפרסום: העבריין מוטי חסין חשוד שהזמין שני חיסולים
כך לכדה המשטרה את מוטי חסין
מוטי חסין - השם החדש שממנו צריך לפחד?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully