וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי חסין - השם החדש שממנו צריך לפחד?

איילה חננאל

30.10.2009 / 0:55

מיהו העבריין שהיה מעורב בהכנת מטען החבלה בבת ים? איך הוא קשור לפרשת הגלייתו של חיים רביבו? ואת מי היה לו אינטרס לחסל? העולם התחתון ומוטי חסין

שמו של העבריין מוטי חסין שנעצר אמש (חמישי) בחשד למעורבות בהכנת מטען החבלה שהתפוצץ בבת ים ושעל פי ההערכות נועד לשמש לחיסול אינו מוכר עדיין לרוב הציבור הישראלי. עם זאת, הוא מסתמן ככוח עולה בעולם התחתון, אשר לא ברור לאיזה מחנה הוא משתייך. חסין נחשב לחייל הבכיר של משפחת אברג'יל ויש מי שהכתירו אותו בעבר כיורש. חסין הוא מי שנבחר לנהל את עסקי מיחזור הבקבוקים של ארגון הפשע. אולם שייכותו של חסין למשפחה אינה ברורה כשהייתה.

שמו של חסין עלה לכותרות לפני כשנה כמי שגרם להגלייתו של הכדורגלן חיים רביבו מהארץ, בצו של בורר מהעולם התחתון. הבורר, היה ראש ארגון הפשע מאשקלון, שלום דומרני, שתיווך בין רביבו ובין חסין אתו הסתכסך, וקבע בתחילה שעל רביבו לשלם קנס כספי גבוה לעבריין. אלא שאז נכנס לתמונה יצחק אברג'יל אשר דרש מדומרני להקל עם רביבו. השניים נקלעו לעימות שהוביל בסופו של דבר להחמרת העונש, ולהגלייתו של רביבו לחו"ל.

מאז פרשת רביבו סומן חסין כמועמד לחיסול על ידי ארגונו של אברג'יל. על פי החשד, המתנקשים החטיאו אותו והרגו את מרגריטה לאוטין ז"ל ביולי 2008. לפי הערכות בעולם התחתון ובמשטרה, הפזילה של חסין לכיוונו של דומרני - הכוח העולה בעולם הפשע - הכעיסה מאוד את הבוס שלו, אברג'יל, שאף חשד בו שיזם בכוונה את הסכסוך עם רביבו כדי להחלישו.

לפני שבועיים נעצר חסין יחד עם 24 חשודים בפרשת הלבנת הון בדרום הארץ. במהלך החקירה נחשפו עסקים להחלפת מטבע (צ'יינג'ים) ששימשו עפ"י החשד את המעורבים בפרשה לניכיון צ'קים, מבלי לנהל רישומים ולדווח לרשויות המדינה כמתחייב עפ"י חוק. היקף הלבנת ההון הוערך בכעשרה מיליון שקלים. כמו כן הוצאו בפרשה 60 צווים שונים לחילוט זמני של רכוש אשר על פי החשוד קשור לעבירות המיוחסת לחשודים, ובכלל זה וילה באשדוד, כלי רכב חדישים ויקרי ערך וכספים שאותרו בחשבונות המעורבים. חסין שוחרר אז בגלל חוסר ראיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully