וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייס ישראלי נעצר בזימבבואה; חשד: הבריח יהלומים

עיתון ה"דיילי טלגרף" דיווח כי הטייס, בן 51, נתפס בשדה תעופה בזימבבואה כאשר בתיק היד שלו מוסתרים יהלומים בשווי מיליון וחצי יורו. הטייס: "הופללתי ואני יודע מי האשם"

טייס ישראלי נעצר בהארארה, בירת זימבבואה, בחשד שניסה להבריח מהמדינה יהלומים בשווי מיליון וחצי יורו - כך דיווח אתמול (חמישי) עיתון ה"דיילי טלגרף" הבריטי. על פי הדיווח, הטייס בן ה-51, תושב תל אביב, נעצר זמן קצר לפני עלייתו למטוס ליוהנסבורג - שם הוא מתגורר לסירוגין - כאשר בתיק היד שלו התגלה אוצר של למעלה מ-1,400 יהלומים.

על פי החשד, הוא הגיע לשדה התעופה בזימבבואה כאשר הוא לבוש כטייס, על אף שהגיע למדינה כנוסע, על מנת לעבור בידוק בטחוני מוקל כאיש צוות. עם זאת, במהלך שיקוף מזוודותיו התעורר חשדם של אנשי הביטחון והם בדקו את תיק היד שנשא עמו, בו הוחזקו לכאורה היהלומים.

לפי הדיווח, האיש שוחרר ממעצרו בערבות, והוא צפוי להתייצב למשפט בזימבבואה ביום שלישי הקרוב, כאשר הוא חשוד בהחזקה שלא כדין ובעבירות הגירה. בתגובה למעצרו, הוא מסר לעיתון כי כלל לא היה מודע להימצאם של היהלומים בתיקו. "הופללתי ואני יודע מי עשה זאת, אבל אני לא יכול לפרט על זה עכשיו", אמר. "עבדתי בשביל חברה בינלאומית שבחנה את צוות המטוס שלקח אותי מיוהנסבורג להארארה. זהו הביקור הראשון שלי בזימבבואה".

לקריאה נוספת
לפני כחודש: "בתו של בן אליעזר נעצרה בארה"ב בחשד לעבירת סמים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully