וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיה רעה: כלב תקף באכזריות חמישה שוטרים בריטים

הכלב התנפל על השוטרים כאשר ניסו לפשוט על ביתו של חשוד בלונדון, והוכנע לבסוף רק לאחר שנורה ארבע פעמים. "הוא אחד ברגל שוטר אחד, שטיפס על גג מכונית כדי להימלט ממנו"

כלב בל יפונה: חמישה שוטרים הותקפו אתמול (חמישי) באכזריות על ידי כלב מסוכן, והצליחו להכניעו רק לאחר ארבע יריות - כך דווח היום בכלי התקשורת הבריטיים. על פי הדיווחים, השוטרים נתקלו בכלב הרצחני בעת פשיטה על ביתו של חשוד בלונדון.

צוות חמוש מטעם משטרת לונדון הוזעק למקום על מנת לחלץ את השוטרים משיניו של הכלב, ונאלץ לירות בו לא פחות מארבע פעמים עד שנכנע ומת.

בראיון לעיתון ה"דיילי מייל" הבריטי תיאר אחד השכנים את התקיפה: "הכלב החזיק ברגל של אחד השוטרים ולא הרפה", אמר השכן. "בסופו של דבר השוטר טיפס על גג המכונית שלי רק כדי להתחמק מהכלב, שהתרוצץ משוחרר בלי קולר או מחסום פה". לדבריו, שני שוטרים נדרשו על מנת להצמיד את החיה לקרקע. "כשהם תפסו את הכלב שוטר אחד החזיק אותו בגרון בזמן ששוטר נוסף כרגע מעליו. הם היו מאוד אמיצים".

לדברי השכנים, הכלב המדובר תקף רוכב אופניים באזור לפני מספר חודשים, אך הרשויות התעלמו והוא המשיך להסתובב חופשי. "הכלב הזה מסוכן ולבעלים שלו לא אכפת", אמרה אחת השכנות המודאגות. "הם לא ניסו אפילו למצוא את האדם שנפצע ולהתנצל בפניו".

על פי הדיווחים, הכלב משתייך לסוג סטפורדשייר בול טרייר, אשר נחשב ככלב מסוכן לבני אדם. בישראל אף חלות הגבלות על החזקתו, בהתאם לחוק הסדרת הפיקוח על כלבים שנחקק בשנת 2002.

לקריאה נוספת:
כלב תקף בנשיכות את בעליו בחיפה והשחית את פניו
מכת תקיפות בינואר: תיירת ננשכה על ידי כלב בגליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully