וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אווה סנדלר על חיסול המחבל: "לא יפגע עוד בחפים מפשע"

קובי דוד

22.3.2012 / 20:00

אשתו של הרב יונתן סנדלר שנרצח יחד עם שניים מבניהם וילדה נוספת סיפרה כי חשה הקלה עם היוודע דבר חיסולו של מוחמד מראח. כעת, היא שוקלת אם לשוב לחיות בצרפת

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק)

"ברגע ששמעתי שהוא נהרג, מיד הרגשתי הקלה כי ככה הוא לא יוכל לפגוע בעוד אנשים חפים מפשע" – כך אמרה הערב (חמישי) אווה סנדלר, אשתו של הרב יונתן סנדלר ואמם של הילדים אריה בן השש וגבריאל בן השלוש, שנרצחו על ידי מוחמד מראח, המחבל בן ה-24 שחוסל מוקדם יותר היום על ידי כוחות מיוחדים של משטרת צרפת בעיר טולוז.

"קשה מאוד לעכל שבן אדם כזה צעיר לקח לי את כל האושר שהיה לי בעולם. אני שוקלת אם לחזור לטולוז כדי להמשיך את הדרך של יונתן למרות שהמשפחה מפעילה עלי לחץ כבד שלא לחזור לשם", אמרה אווה לציפורה דמרי, חברת נפש שלה, ששוחחה עמה לאחר חיסולו של מראח בצרפת. דמרי סיפרה כי אווה רוצה להתרכז כעת בגידול בתה הקטנה שנותרה בחיים. "בשבילה אני צריכה להמשיך את החיים, למרות כל הקושי והסבל שאני חווה אני רוצה להמשיך את הדרך של יונתן בעלי שדגל בנתינה לסביבה, באחדות ובאהבה", אמרה.

בנימין נתניהו מנחם את משפחות ההורגים מהפיגוע ירי בטולוז , מרץ 2012. תקשורת ראש הממשלה, gpo photo department
"בשבילה אני צריכה להמשיך את החיים". אווה סנדלר עם בתה וראש הממשלה/gpo photo department, תקשורת ראש הממשלה

בשעות אחר הצהריים, חוסל מראח לאחר למעלה מ-30 שעות מצור על ביתו, שהיה מרוחק כשלושה קילומטרים בלבד מבית הספר היהודי שבחזיתו רצח את סנדלר, ילדיו וילדה נוספת. על פי החשד, מראח גם עמד מאחורי רצח שלושה חיילים צרפתים. התובע הצרפתי שעמד בראש החקירה אמר במסיבת עיתונאים שקיים לאחר מותו של המחבל, כי הוא מת מירייה בראשו. "עשינו כל שביכולתנו לעצור אותו בחיים", אמר התובע. לדבריו, מראח יצא מהשירותים בדירתו תוך כדי ירי פרוע, ונורה בעת שניסה לקפוץ מהחלון. גופתו אותרה בחצר הבית כשהוא אוחז בכלי נשק.

התובע הוסיף כי מראח צילם במצלמת וידאו את רצח היהודים והחיילים. לדבריו, המחבל תיעד כל מתקפה מתחילתה ועד סופה, ופרסם את התיעוד באינטרנט. מראח סיפר למשטרה במהלך המצור על ביתו כי העלה את התיעוד לרשת, "אך איננו יודעים לאן ומתי", הסביר התובע, פרנסואה מולן. המשטרה מצאה בסופו של דבר את המצלמה, לאחר שהמחבל אמר למשטרה כי העביר אותה למכר.

הדרמה בטולוז - כותרות אחרונות:
טולוז: המחבל נורה בראשו; "נמצא תיעוד מעשי הרצח"
המצור בטולוז: המחבל נורה כשניסה להימלט דרך החלון
"כבוד איסלמי" בצרפת: ארגונו של המחבל מטולוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully