וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוחמר עונשו של הסרסור ששידל קטינות לזנות ולסמים

גלעד גרוסמן

22.3.2012 / 15:45

העליון העלה ל-8 שנים את עונש מאסרו של שי ארביב, שהורשע בהדחת נערות לעיסוק במתן שירותי מין סאדו-מזוכיסטיים ובמתן סמים ל-7 קטינות. "ניצל קורבנותיו עבור בצע כסף"

בית המשפט העליון החמיר הבוקר (חמישי) בעונשו של שי ארביב שהורשע במסגרת הסדר טיעון בכך שהדיח קטינות לזנות וגזר עליו שמונה שנות מאסר, במקום חמש השנים שנגזרו עליו בבית המשפט המחוזי. השופטת מרים נאור כתבה בפסק הדין כי "סטנדרט הענישה הראוי צריך להיות גבוה יותר בעתיד, ולעמוד בנסיבות דומות על עשר שנות מאסר".

ארביב הורשע בכך שפנה אל שלוש נערות שגרו בסמוך אליו והציע להם לעסוק במתן שירותי מין סאדו-מזוכיסטיים. ארביב והקטינות יצרו קשר עם גברים המעוניינים בשירותי מין מסוג זה, אשר כללו מכות, השפלות, יריקות והצלפות ושילמו תמורתם מאות שקלים, כאשר ארביב גובה לכיסו בכל פעם 100-200 שקלים. ארביב, אשר חלק מהבנות שהדיח לזנות היו כאלה שברחו מביתן, מואשם גם בכך שנתן סמים לשבע קטינות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הציע לבנות לעסוק במתן שירותי מין סאדו-מזוכיסטיים. הדירה בה פעלו הבנות בחסות ארביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

המדינה ערערה על העונש וטענה כי מדובר בעונש קל שאינו משקף את חומרת מעשיו של ארביב, את תוצאתן ואת משמעותן החברתית. עוד טענה הפרקליטות, כי יש חובה למגר את תופעת הזנות אצל הקטינים ועל בית המשפט ליצור הרתעה חמורה בנושא. מנגד, טען ארביב, כי אין מקום להתערב בעונש כיוון שלא מדובר היה בסרסור אלים. ארביב התחלק בכסף עם הקטינות, כאשר ברוב המקרים לא היה מדובר בקיום יחסי מין מלאים.

"ניצל את קורבנותיו פעם אחר פעם בעבור בצע כסף"

"המערער שלפנינו הורשע בעבירות הקשורות בשניים מהנגעים החמורים בחברתנו – נגע הסמים ונגע הזנות", נכתב בפסק הדין. נאור הוסיפה כי העובדה שכל הקורבנות הן קטינות מחריפה את חומרת המעשים, וכי מרבית קורבנות הזנות מתחילים לעסוק בזנות בגיל צעיר, מאחר שנסיבות חייהם הקשות הפכו זאת למוצא אחרון.

עוד נכתב בפסק הדין כי ישנו קשר בין שימוש בין סמים לזנות, מהסיבה שחלק גדול מהעוסקות בזנות מכורות לסמים ואלה שני היבטים שמזינים זה את זה - השימוש בסמים מוביל לזנות, ולאחר מכן העיסוק בזנות מוביל לשימוש בסמים, תוך חיפוש מפלט מהמועקה הנפשית והגופנית המתלווה למקצוע זה.

"ארביב ניצל את קורבנותיו פעם אחר פעם בעבור בצע כסף, לצורך מילוי גחמותיהם של זרים. מעשים אלה הינם מעשים המתרחשים בחצר האחורית של החברה, הרחק מעין החוק ומעיני רשויות הרווחה. במקרים הספורים שמגיעים לפתחם של בתי המשפט, עליהם להעביר מסר ברור ותקיף לפיו העובר עבירות אלה ייענשו בחומרה", נכתב בפסק הדין.

עוד בנושא
משפחתו של שי ארביב: "הנערות יזמו הכל"
חמש שנות מאסר לצעיר ששידל צעירות לזנות וסמים
שי ארביב הורשע בניצול קטינות והדחתן לזנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully