וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי ארביב הורשע בניצול קטינות והדחתן לזנות

במסגרת הסדר טיעון הודה ארביב, כי ניצל מצוקה כלכלית של קטינות שברחו מפנימיות והנחה אותן להעניק שירותי מין סאדו-מזוכיסטיים ללקוחות

בבית המשפט המחוזי בתל אביב הודה והורשע הבוקר (שלישי) במסגרת הסדר טיעון, שי ארביב, בן 25 מאור יהודה, בארבעה אישומים של ביצוע עבירות של ניצול קטינות לזנות, תוך ניצול מצוקתן הכלכלית והדחתן של אותן קטינות וקטינות אחרות לשימוש בסמים מסוכנים.

במסגרת ההסדר, הודה ארביב בכך שהביא שלוש קטינות, שהיו כבנות 16 במועד ביצוע העבירות, לידי עיסוק בזנות, לאחר ששתיים מהקטינות ברחו מפנימיות של חסות הנוער בהן שהו מכוח צו בית-משפט, ולא היה להן היכן ללון או כיצד לכלכל את עצמן. ארביב הנחה את הקטינות להתלבש כ"מלכות" ולהכות "עבדים" שביקשו לקבל שירותי מין. כתב האישום המתוקן, בו הודה ארביב, מתאר את שירותי הזנות שהעניקו הקטינות, כאשר הכסף ששילמו הלקוחות הועבר בחלקו לארביב. כמו כן, מתואר בכתב האישום כי אחת מהקטינות אף סיפקה שירותי "זנות רחוב" על פי הצעתו של ארביב.

בנוסף להדחה למעשי זנות, כתב האישום בו הודה ארביב מתאר גם כי הדיח את אותן קטינות, וכן ארבע קטינות אחרות, לשימוש בסמים מסוכנים. למרות הסדר הטיעון, אין הסכמה בין הפרקליטות לפרקליטיו של ארביב, עורכי הדין אהרון רוזה ואלון דוידוב, לגבי העונש שבית המשפט יתבקש להטיל עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully