וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: הגיע לגישור עם בת זוגו - וירה לה בראש

הטיפול הזוגי שהחל במלון בלוס אנג'לס בהשתתפות בני הזוג, הורים לשני תינוקות, לא ממש השיג את מטרתו: עימות מילולי עבר לפסים פיזיים, ואקדח נשלף. האישה אושפזה, מצבה יציב

כשמייקל גרין הגיע אתמול (שני) לפגישת גישור עם בת זוגו ואם שני ילדיו הקטנים, ייתכן שבאמת היה בכוונתו להתפייס עמה, לאחר סכסוך ופרידה ממושכת - אבל המפגש במלון דרכים בלוס אנג'לס ככל הנראה לא התקדם כפי שציפו המגשרים, בלשון המעטה. במהלכו התפתח עימות בין השניים - ובסופו של דבר שלף גרין את אקדחו, ירה בראשה של בת הזוג, ונמלט מהמקום עם שני הילדים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ה"לוס אנג'לס טיימס" מדווח על המקרה, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי הדיווח היום ב"לוס אנג'לס טיימס", חקירת משטרת העיר העלתה עד כה כי בני הזוג החלו להתעמת מילולית בפגישה, ובהדרגה הפך העימות לפיזי - עד לשליפת האקדח. האישה, ששמה לא נמסר לפרסום, הובהלה לבית החולים, משם נמסר כי מצבה יציב והיא אינה שרויה בסכנת חיים. המשטרה פתחה במרדף אחר גרין, ובתוך זמן קצר הוא נמצא בעיר, ועמו שני הילדים - מאליה בת השנה וחצי וזיילר, בן חצי שנה. "לא נראה שהם נפגעו", מסר לעיתון ליוטננט אדם המילטון ממרחב צפון-הוליווד של ה-LAPD.

אגב, מלון "Sportsmen's Lodge" שבו התרחש האירוע כבר ראה אירועים מרגשים ואף היסטוריים: ב-1968 התארח בו הסנאטור רוברט קנדי, אחיו של הנשיא ג'ון קנדי, לפני שנרצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully