וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשוד בבעילת קטינים במרמה ברשת

20.3.2012 / 16:59

על פי החשד, האיש פתח עמוד פרופיל מזויף בפייסבוק תחת השם "אנה כהן", וניהל שיחות אירוטיות עם קטינים. הוא ביקש מהם לגעת בעצמם ולהתפשט. מעצרו הוארך בשלושה ימים

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד)

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שלישי) בעוד שלושה ימים את מעצרו של גבר, החשוד שהתחזה לאישה בפייסבוק, וביצע מעשים מגונים בקטינים, בהם נער בן 16. המשטרה מייחסת לחשוד סעיפים של התחזות לאדם אחר במטרה להונות, בעילה במרמה ומעשה מגונה במרמה. בית המשפט אסר לפרסם את שמו של האיש, את עיסוקו או כל פרט מזהה אחר.

הארכת מעצר לבחור שהתחזה לאישה ובעל קטינים, מרץ 2012. דרור עינב
החשוד מגיע להארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב, בצהריים/דרור עינב

פרקליטו של החשוד, עו"ד ששי גז, אמר בתום דיון הארכת המעצר כי "החשוד לא ביצע שום עבירה. מהדבר הזה תישאר רק כותרת. האיש חף מפשע, וחפותו תוכח בהקדם". בדיון, טען עו"ד גז כי המתלונן הוא בן 16 וחצי, וכי בעבירות מין קטין מוגדר כמי שגילו עד 16 שנים בלבד. לטענת עו"ד גז, החשוד מכחיש כי קיים מפגשים עם הנער. "נשארנו עם שיחות ארוטיות בלבד, עם אדם שדיבר באינטרנט". שופטת השלום, מעיין בן ארי, אמרה בדיון כי מתיק החקירה עולה חשד סביר לביצוע העבירות.

החשד מבוסס על כתב אישום תקדימי

החשוד נעצר בתום חקירה סמויה של יחידת ההונאה של מחוז תל אביב ומחלק עבירות המחשב, שהחלה בעקבות תלונה שהתקבלה מהוריו של המתלונן. לדברי המשטרה, החשוד פתח עמוד מזויף בפייסבוק תחת השם "אנה כהן", בו התחזה לאישה וקיים שיחות ארוטיות ברשת עם קטינים. במהלך השיחות, על פי החשד, החשוד גרם לקטינים להתפשט, לגעת בעצמם ואף לשלוח אליו קבצים בהם הם מופיעים בתנוחות אינטימיות.

המשטרה מייחסת לחשוד עבירה של בעילה למרות שלא קיים מגע פיזי עם הקטינים, תוך הסתמכות על כתב אישום תקדימי שהוגש בחודש דצמבר האחרון, נגד גבר שהואשם בעבירה של "אונס וירטואלי" של קטינה, לאחר שיצר עמה קשר באינטרנט וביקש ממנה להתפשט ולבצע בעצמה מעשים מגונים.


עוד על עבירות מין ברשת
תקדים: חשוד בביצוע עבירות מין באינטרנט הואשם באונס
חשד: התחזה בפייסבוק לחיילת, הטריד מינית וסחט

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully