וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עיתונאי התחזה לאישה ברשת וניצל מינית קטינים

20.3.2012 / 14:44

על פי החשד, קיים איש התקשורת שיחות אירוטיות עם קטינים ושכנע אותם להתפשט, לגעת בעצמם ואף לשלוח אליו קבצים בהם הם נראים בתנוחות אינטימיות. הוא נעצר בתום חקירה סמויה

איש תקשורת נעצר הבוקר (שלישי) בחשד לעבירות פדופיליה. העצור נחשד בכך שפתח פרופיל ברשת החברתית פייסבוק בו התחזה לאישה וקיים שיחות אירוטיות ברשת עם קטינים. במהלך השיחות, על פי החשד, החשוד גרם לקטינים להתפשט, לגעת בעצמם ואף לשלוח אליו קבצים בהם הם מופיעים בתנוחות אינטימיות.

הארכת מעצר לבחור שהתחזה לאישה ובעל קטינים, מרץ 2012. דרור עינב
על פי החשד, החשוד גרם לקטינים להתפשט, לגעת בעצמם ואף לשלוח אליו קבצים בהם הם מופיעים בתנוחות אינטימיות. העיתונאי בהארכת מעצרו/דרור עינב

החשוד נעצר בתום חקירה סמויה של יחידת ההונאה של מחוז תל אביב - מחלק עבירות המחשב, שהחלה בעקבות תלונה שהתקבלה מהורים. המשטרה מייחסת לו סעיפים של התחזות לאדם אחר במטרה להונות, בעילה במרמה ומעשה מגונה במרמה. המשטרה מייחסת לחשוד עבירה של בעילה למרות שברור כי לא היה מגע בין השניים תוך הסתמכות על כתב אישום תקדימי שהוגש בחודש דצמבר האחרון נגד גבר שהואשם בעבירה של אונס "וירטואלי" של קטינה, לאחר שיצר עמה קשר באינטרנט וביקש ממנה להתפשט.

החשוד יובא היום אחר הצהריים להארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב. היחידה החוקרת תבקש להאריך את המעצרו בשבעה ימים.

בשבוע שעבר נעצר תושב באר שבע, שהתחזה לחיילת בפייסבוק וסחט קטינות לאחר שנחשפו בפניו בתנוחות אירוטיות, היום, לאחר חקירה ממושכת נמצאו במחשבו האישי של החשוד עקבות לכך ש"קיים קשר ישיר עם 47 קטינות מכל רחבי הארץ", כך לפי המשטרה. בחקירה נתגלה כי לפחות עם שליש מהקטינות ניהל החשוד קשר באמצעות האינטרנט. כמו כן, נמצאו במחשבו האישי תמונות חושפניות של חלק מהקטינות. מהחקירה עולה כי היו לפחות שני מקרים בהם ניסה החשוד לסחוט נערה.

לקריאה נוספת
תקדים: חשוד בביצוע עבירות מין באינטרנט הואשם באונס
חשד: התחזה בפייסבוק לחיילת, הטריד מינית וסחט
חשד: התחזה בצ'אט לאישה - וסחט כסף מ-4,000 גברים

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully