וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של אובמה נפשה במקסיקו - הדיווחים הועלמו

אתמול דווח באתרי חדשות ברחבי העולם על חופשתה של מאליה, בתו בת ה-13 של נשיא ארה"ב, יחד עם חברים ו-25 סוכנים חשאיים. בשעת לילה נעלמו הדיווחים. הבית הלבן: אין תגובה

ממשל ברק אובמה דואג לבטחון "הבת הראשונה" של ארצות הברית גם במרחב המקוון? אתר החדשות האמריקאי "פוליטיקו" מדווח כי פרסומים באתרי חדשות מרכזיים באינטרנט על חופשתה של מאליה אובמה, הבת הבכורה של נשיא ארצות הברית ורעייתו מישל, במחוז אואחאקה שבדרום מקסיקו - הורדו מהרשת ונמחקו.

ראשית הסיפור כאשר אתמול (שני) החלו לצוץ דיווחים באתרי חדשות ובסוכנויות ידיעות בולטות, לרבות סוכנות הידיעות הצרפתית ואתר "האפינגטון פוסט", על הנופש אליו יצאה מאליה בת ה-13 עם כמה חברים ו-25 סוכנים חשאיים המופקדים על שמירת בטחונה. עד מהרה נפוצה הידיעה באתרי חדשות נוספים, לרבות "הטלגרף" וה"דיילי מייל" הבריטיים, אתר "יאהו" ועוד - אולם כל אלו נעלמו במפתיע במהלך הלילה - מבלי שישאירו אחריהם זכר. בכל האתרים, גם אלו שמחוץ לארה"ב, מפנים הקישורים המקוריים לידיעה להודעות "שגיאה" או לעמודי הבית.

ועוד פרפראות מהבית הלבן: "ברק אובמה הסכים להופיע בסרט של 'הפמליה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בכל האתרים – גם אלו שמחוץ לארצות הברית - הקישורים המקוריים לידיעה מפנים להודעות "שגיאה" או לעמודי הבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא ברור מי עומד מאחורי הסרת הידיעות, אם כי ניתן להעריך שמדובר בממשל האמריקני המנסה לשמור על בטחון הנערה בכל מחיר. עד כה, מדווח "פוליטיקו", לא נמסרה תגובה על הסיפור מדוברות הבית הלבן, היות שבארצות הברית התגלה הסיפור בשעת לילה מאוחרת.

אין זו הפעם הראשונה שמאליה, אחותה הגדולה של סשה בת העשר, עולה לכותרות. לפני כשלוש שנים סוקרה בהרחבה בחירת כלב עבורה ועבור אחותה, משימה לא פשוטה מאחר שמאליה אובחנה כאלרגית. לבסוף נבחר כלב מים פורטוגזי, שניתן להן על ידי ידיד המשפחה הסנטור טד קנדי המנוח. הכלב זכה לשם "בו", על שם הזמר בו דידלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully