וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה: תלמיד ישיבה מעד לתוך בור מים בטיול ומת

צעיר כבן 20 מירושלים טייל עם שלושה מחבריו באזור מעלה אדומים. בשלב מסוים הוא נפרד מחבריו וכשסבו על עקבותיהם, מצאו את כובעו ליד הבור. כפי הנראה הוא מת במקום

הטיול של החברים הסתיים באסון: תלמיד ישיבה, כבן 20 מירושלים, מת היום (שני) לאחר שככל הנראה נפל, במהלך טיול, אל תוך בור מים בגובה שני מטרים בוואדי קלט. שלושה מחבריו של תלמיד הישיבה טיילו עמו, אך בשלב מסוים הוא אבד להם. כאשר הם שבו על עקבותיהם, הם מצאו את כובעו של הצעיר ליד בור מים והזעיקו כוחות הצלה, לרבות כוחות כיבוי אש ממעלה אדומים - כך מסר לוואלה! חדשות רשף-משנה ג'קי בנימיני, דובר כוחות הכיבוי באזור איו"ש.

מדובר מד"א זכי הלר נמסר כי הצעיר מת במקום במהלך הנפילה, וכשהגיעו אליו כוחות ההצלה הוא נמצא כבר כשהוא ללא רוח חיים. נסיבות המקרה טרם הובהרו סופית.

חיים ויינגרטן, ראש אגף מבצעים בזק"א שהגיע למקום, מסר לוואלה! חדשות כי "מדובר בארבעה בחורי ישיבה שהלכו לטייל בואדי קלט, לא הרחק ממעלה אדומים". לדבריו, "על פי החקירה הראשונית, הוא החליק מהשביל ישר לתוך בור מים בעומק של שני מטרים, קיבל מכה וכתוצאה ממנה איבד את הכרתו וטבע למוות. מדובר בבן 20, בחור ישיבה משכונת רמות בירושלים".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully