וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח באשקלון: גופת גבר נמצאה דקורה בדירה

רמי שני

19.3.2012 / 3:39

צוות מגן דוד אדום שהגיע לדירה הסמוכה למרינה בעיר, מצא בה את גופת הגבר מוטלת על הרצפה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע ועצרה צעיר בן 20 בחשד לקשר למעשה

גבר בשנות ה-60 לחייו נרצח על פי החשד הלילה (שני) בדירתו הנמצאת בסמוך למרינה באשקלון. צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום הבחינו בסימני דקירה על גופתו של הגבר, שהיה מוטל על רצפת הדירה. כוחות משטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירת האירוע, במהלכה נעצר צעיר בן 20, תושב יהודה ושומרון, החשוד בקשר למעשה.

שכניו לבניין של האיש הזעיקו את המשטרה כששמעו צרחות בוקעות מתוך הדירה. צוות סיור שהגיע למקום, פרץ את הדלת וגילה בתוך הדירה את הגבר, כשהוא פצוע מדקירות חפץ חד בכל חלקי גופו. אנשי המשטרה הזעיקו צוות של מגן דוד אדום, שניסה לבצע באיש טיפול החייאה אך נאלץ בסופו של דבר לקבוע את מותו.

במקביל, הגיעו לזירה צוותי חקירה ומעבדה נידת לזיהוי פלילי שהחלו לאסוף ראיות כדי להבין מה שהתרחש בה. שכנים שהיו במקום העידו כי ראו גבר יוצא מהדירה זמן קצר לפני בוא השוטרים. בסריקות שנערכו בסביבת הבית, התגלה ונעצר החשוד במעשה. החשוד נלקח לחקירה בה הכחיש כל קשר למעשה ובמשטרה בוחנים בשלב זה את נסיבות הימצאותו בסביבה.

מבדיקה ראשונית עולה כי בין השניים היתה היכרות מוקדמת. נוכח מעצרו של האיש, לא נשללת האפשרות כי מדובר במעשה שהתפתח מסכסוך על רקע עסקי או אחר, כמו כן נבדקת אפשרות שמדובר בניסיון שוד שהתפתח לרצח ונבחנים גם כיווני חקירה נוספים. הנרצח הוא גרוש ולו ארבעה ילדים, שהתגורר לבד מזה תקופה ארוכה. גופתו הועברה למכון לרפואה משפטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully