וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכל ניסיון חדירה מגבול מצרים, החשודים נעצרו

16.3.2012 / 0:50

כוח צה"ל זיהה חשודים שחצו את הגבול ממצרים. לאחר שלא נענו לנוהל מעצר חשוד ויריות לאוויר, התפתחו במקום חילופי אש ולאחר מרדף נעצרו שלושה חשודים ונמצא הרוג חשוד

כוח של צה"ל שפעל לאורך גבול ישראל-מצרים זיהה אמש (חמישי) מספר חשודים שחצו את הגבול מהשטח המצרי לכיוון ישראל. הכוח ביצע נוהל מעצר חשוד ולאחר שהחשודים לא נענו לירי לאוויר, הלוחמים ירו לעברם. במקום התפתחו חילופי אש, וחלק מהיריות נעשו מהשטח המצרי וכתוצאה מכך נפגעו שלושה חשודים. הכוח ניהל מרדף אחר החשודים ולאחר סריקות נתפסו שלושה חשודים פצועים יחד עם חשוד נוסף הרוג. למקום הוקפץ מסוק סיוע של חיל האוויר שפינה את הפצועים לסורוקה. אין נפגעים בקרב כוחות צה"ל ולא נגרם נזק.

בתוך כך, היום התרחש אירוע ירי נוסף צפונית לניצנה במהלכו נפתחה אש לעבר כלי רכב בשירות משרד הביטחון המצרי ונגרם נזק. גורם צבאי מסר כי חיסול זוהייר אל-קייסי ראש ועדות ההתנגדות ברצועת עזה בשבוע שעבר בוצע במטרה לשבש ולסכל פיגוע רב נפגעים בגבול מצרים, וכי על פי ההערכות, חוליות טרור יצאו מרצועת עזה כדי לבצע פיגוע והן עדיין שוהות בתוך השטח המצרי. יצוין כי בחודש פברואר השנה הונח מטען רב עוצמה בגבול ישראל מצרים, שאותר במהלך פעילות לסיכול הברחות.

דובר צה"ל אישר כי כוח צה"ל אשר עסק בפעילות שגרתית בגבול ישראל מצרים זיהה לפני שעה קלה מספר חשודים אשר חדרו את הגבול. "לאור העלייה בניסיונות החדירה לשטח מדינת ישראל תגבר צה"ל את פעילותו במרחב הגבול המערבי. תופעות ההברחות והחדירה לשטח מדינת ישראל שלא כדין מהגבול המערבי מנוצלות על ידי ארגוני הטרור לחדירה ולהוצאת פיגועים כנגד אזרחי מדינת ישראל וכוחות צה"ל. צה"ל ימשיך לפעול כנגד כל גורם המהווה איום על בטחון מדינת ישראל ותושביה".

עוד באותו נושא:
החדירות מגבול מצרים גברו; צה"ל: "הגדר אפקטיבית"
למרות סיכול הפיגוע בדרום, חטיבת אילת הוקפאה
סוכל פיגוע: מטען רב עוצמה נחשף בגבול מצרים

לפניות לכתב: amirbohbot@walla.co.il

(עדכון ראשון: 23:19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully