וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כים נגד זועבי: "תגידי תודה שנותנים לך לדבר"

פנחס וולף

14.3.2012 / 16:41

במהלך דיון סוער בכנסת בהשתתפות ראש הממשלה תקפו חברי הכנסת את חנין זועבי בתגובה לביקורת על המדיניות בעזה. בן ארי וחסון קראו לעברה, והיא סימנה להם עם האצבע לשתוק

מהומה פרצה היום (רביעי) במליאת הכנסת אחרי שח"כ חנין זועבי (בל"ד) תקפה את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בשל מדיניות הממשלה ברצועת עזה. במהלך דיון בהשתתפות ראש הממשלה בעקבות חתימות של 40 חברי כנסת קראו מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) ויואל חסון (קדימה) לעבר זועבי מספסלי האופוזיציה, והיא בתגובה סימנה להם עם האצבע לשתוק.

לאחר מכן הוציא מי שניהל את הישיבה, ח"כ ראלב מג'אדלה, את בן ארי מן האולם, בעוד השרה לימור לבנת צעקה לעבר זועבי: "תגידי תודה שנותנים לך לדבר פה".

"זו גזענות, מג'אדלה צריך להפנים שמותר לצעוק על האויבת זועבי", מסר בן ארי אחרי הוצאתו מהאולם. "מי שזה לא מוצא חן בעיניו, שילך לפרלמנט של סוריה ביחד איתה".

חסון עלה לאחר זועבי לדוכן הנואמים ואמר: "אתם כל כך הזויים, אתם לא מייצגים את הרוב השפוי בקרב ערביי ישראל, אתם שטן שמונע את היכולת להגיע לדו קיום. אתם המחסום". בשלב זה צעק ח"כ ג'מאל זחאלקה לעבר חסון: "אתה סתם גזען קטן. מילאת טופס הצטרפות לליכוד?".

במהלך הדיון הפתיע חסון כשביקש להביע תמיכה במדיניות צה"ל בעזה: "אני מבקש לחזק את ידיו של ראש הממשלה על מאבקו בחמאס ובג'יאהד". עם זאת, בליכוד לא קיבלו בברכה את דבריו. "תגיד שטעיתם כשיצאתם מעזה", צעק לעברו ח"כ יריב לוין.

עוד בנושא
מתנחלים תקפו את ח"כ זועבי: "מי יתחתן עם מחבלת"
זועבי דחפה סדרנית - ותורחק מהכנסת ליום אחד
נסגר תיק החקירה נגד המשתתפים הישראלים במשט לעזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully