וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בן 66 התחזה לנער ברשת - וניהל קשר אירוטי עם בת 12

קובי מנדל

12.3.2012 / 16:53

האיש, נהג מונית, חשוד כי התחזה ברשת ה-ICQ לנער בן 16, ורכש את אמון הנערה. במהלך השיחות חשפו השניים זה בפני זו איברים אינטימיים. הפרשה התגלתה באקראי ע"י אבי הנערה

נהג מונית בן 66 מחיפה נעצר היום (שני) בחשד לעבירות פדופיליה דרך האינטרנט. על פי החשד, הנהג יצר לפני מספר שבועות קשר עם נערה בת 12 מקריית ים, והחל לשוחח עמה בתוכנת ה-ICQ, כשהוא משתמש בזהות בדויה של נער בן 16.

החשוד הצליח לרכוש את אמונה של הילדה במהלך השיחות, ובשלב מסוים הן החלו לקבל אופי מיני, כאשר השניים אף חשפו זה בפני זו איברים אינטימיים. רפ"ק אהרון גלאור מסר לוואלה! חדשות כי הנערה התאהבה בחשוד.

הפרשה התגלתה באקראי על ידי אבי הנערה, זמן מה לאחר ששמע הרצאה על פשעי מחשב מחוקר פשעי המחשב גלעד האן, המקיים הרצאות להורים ולתלמידים בבתי הספר ומזהיר מפני הסכנות הצפויות לקטינים ברשת. בעקבות ההרצאה, האב נכנס לחדרה של בתו וכשהבחין בה ליד המחשב, חשד שמשהו לא כשורה. הוא לקח את המחשב לתחנת המשטרה בזבולון - ושם בבדיקת המחשב התגלה תוכן השיחות שניהלה הילדה עם החשוד, ונחשף אופי הקשר. מהמשטרה נמסר כי על פי החשד, הנהג היה מעורב במקרים דומים נוספים. עוד נמסר כי הוא מודה במעשים המיוחסים לו, ומחר המשטרה תבקש להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בחיפה.

לקריאה נוספת
כתב אישום מהשבוע שעבר: התחזה ברשת לטייס וביקש מנשים לגעת בילדיהן
לפני שלושה חודשים: גבר חשוד שהתחזה לנער ברשת - וביצע עבירות מין בילדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully