וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה: מי שיבש את שידורי הלווין האירני?

במשך כשעתיים נפלו שידורי ערוצים ברפובליקה האיסלמית. כלי התקשורת במדינה מאשימים את ישראל וארה"ב בתגובה חריגה, לאור הניסיונות האירניים להציג חסינות למתקפות סייבר

שיבושים שמקורן בתדר לא ידוע גרמו אתמול (שבת) בבוקר לשיבושים בשידורן של ערוצי הטלוויזיה האירנית "IRIB" ו-"Press TV", אשר נקטעו מספר פעמים במשך שעתיים תמימות. בנוסף לשני הערוצים הבינלאומיים, נפגעו מספר ערוצים מקומיים שהושפעו - לדברי גורמים בתקשורת האירנית - "מההתקפה המכוונת" על שידורי הערוצים ברפובליקה האיסלמית.

לא מדובר בפעם הראשונה בה טוענים האירנים להתקפה על ערוצי הטלוויזיה במדינה; ב-19 בינואר נטען כי טכנאים בריטים הממוקמים בבחריין שלחו אותות מכוונים לשיבוש שידורי הלווין שמשרת את ערוץ IRIB, כשבאותה העת נשמעו במדינה טענות על מזימה אותה רקם, לכאורה, צוות המורכב מהאקרים אמריקאים וישראלים שעמד מאחורי מתקפת סייבר כנגד אתר האינטרנט של הערוץ Press TV.

האירנים, שמרבים להתגאות ביכולתם לעמוד בפני התקפות סייבר, דיווחו על תקיפה ראשונה ב-9 בדצמבר 2011, אז, לטענתם, האקרים מישראל וארצות הברית תקפו לראשונה את אתר הערוץ המדובר, כשלטענתם מאחורי המזימה עמד מזל"ט ריגול מתקדם של צבא ארצות הברית שחדר בלא היתר למרחב האווירי של אירן על מנת להביא לנפילת האתר. טענות דומות העלו גורמים בתקשורת האירנית גם בשבוע שעבר.

(עדכון ראשון: 22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully