וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית לסופ"ש: מזג אוויר נאה וחם מהרגיל לעונה

פורים מוסיף להיות נאה במיוחד, עם שמיים בהירים וטמפרטורות שצפויות להמשיך ולעלות במהלך סוף השבוע. שיאו של מזג האוויר הקיצי צפוי ביום ראשון עם תנאי שרב ברוב חלקי הארץ

החורף ההפכפך ממשיך להפתיע – לאחר הסערה שפקדה את רוב אזורי הארץ בסוף השבוע האחרון ואף הביאה איתה את השלג הראשון בירושלים זה ארבע שנים, סוף השבוע הנוכחי צפוי להיות קיצי ונוח.

לאלו מכם שירצו לנצל את סוף השבוע על מנת לחגוג את פורים ולטייל בארץ, צפוי מזג אוויר נאה במיוחד. היום (שישי) יוסיפו הטמפרטורות לעלות, בעיקר בהרים ובפנים הארץ. על פי נתוני השירות המטאורולוגי, מגמה זו תמשיך גם מחר, עם עליה ניכרת בטמפרטורות ומזג אוויר יבש וחם מהרגיל לעונה.

שיאו של מזג האוויר הקיצי צפוי ביום ראשון, שיתאפיין בתנאי שרב ברוב אזורי הארץ. כמו כן, בצפון הארץ צפויות לנשב רוחות מזרחיות ערות. ביום שני, לעומת זאת, יצנחו הטמפרטורות באופן ניכר, מזג האוויר יהיה מעונן חלקית ואף יתכן טפטוף קל.

הטמפרטורות החזויות להיום ינועו בין 25 מעלות ביום ל-12 מעלות בלילה בטבריה, בחיפה בין 20 ל-12 מעלות, בתל אביב בין 21 ל-12 מעלות, בירושלים בין 19 ל-12 מעלות, בבאר שבע בין 23 ל-10 מעלות ובאילת בין 29 מעלות היום ל-17 מעלות במהלך הלילה.

וואלה! מזג אוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully