וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוד הגבינה הגדול: שלושה נעצרו בחשד לגניבה מ"טרה"

גלעד גרוסמן

8.3.2012 / 10:15

במהלך השוד, לפני כשבועיים, נתפסו במחלבה שני חשודים בעת שהיו עסוקים בהעמסת הגבינה על המשאיות. אתמול נעצרו חשודים נוספים כשברשותם 3 טון גבינה. בסך הכל נגנבו כ-35 טון

שלושה תושבי שכונת בית חנינא בירושלים נעצרו אתמול (רביעי) בחשד שהיו מעורבים בשוד שבוצע במחלבת טרה בתל אביב לפני כשבועיים. ברשות השלושה, שנעצרו על ידי חוקרי תחנת גבעתיים ויס"מ דן, נמצאו כשלושה טונות של גבינה צהובה, שבמשטרה משוכנעים שמקורם בגניבה.

במוצאי שבת לפני כשבועיים פרצו אלמונים למחלבת טרה ברחוב יגאל אלון בתל אביב, וגנבו מהמקום מוצרי חלב שונים. על פי החשד, הם העמיסו את המוצרים, בעיקר משטחים של גבינה צהובה, על משאיות או רכבים מסחריים, ונמלטו מהמקום.

כבר בערב הפריצה נעצרו שני חשודים בקרבת המחלבה לאחר שהבחינו שוטרי סיור בפעילות חשודה במתחם המחלבות וכאשר הציצו פנימה ראו כי הן נפרצו. אז העריכה המשטרה כי מרבית הסחורה כבר הגיעה למשאיות שהספיקו להימלט מהמקום. שוויה של סך כל הסחורה שנגנבה, כ-35 טונות גבינה צהובה, הוערך ביותר מחצי מיליון שקלים.

אתמול נעצרו שלושה חשודים נוספים, בני מיעוטים בני 42, 32 ו-24, לאחר שבמחסני קירור שבבעלותם נתפסו טונות של גבינה צהובה, שעל פי הסימנים שעל האריזות מקורה במפעל טרה. כמו כן, נתסו במקום למעלה מ-100 קילוגרם גבינות שנגנבו על פי החשד ממפעל אחר. חמשת החשודים יובאו היום להארכת מעצר בית משפט השלום בתל אביב.

עוד באותו נושא
35 טון גבינה צהובה נגנבו ממחסני טרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully