וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

35 טון גבינה צהובה נגנבו ממחסני טרה

26.2.2012 / 10:22

מי הזיז את הגבינה שלי? שוטרים שעברו אתמול סמוך למפעל טרה בת"א הופתעו לגלות שני צעירים שפערו חור בקיר מחסן והעמיסו על משאיתם גבינה צהובה בשווי של כחצי מיליון שקלים

35 טונות גבינה צהובה בשווי של למעלה מחצי מיליון שקלים נגנבו אמש (שבת) ממתחם מחלבות חברת "טרה" בתל אביב. הגנבים התגלו כאשר שוטרים מתחנת גבעתיים עברו ליד המתחם בפינת הרחובות יגאל אלון ותוצרת הארץ והבחינו בשני בני אדם שעוררו את חשדם. השוטרים עצרו את השניים בחשד לביצוע המעשה.

מחקירה ראשונית עולה כי שני החשודים, תושב טירה בן 23 ותושב עקרבה בן 22, הגיעו קצת לפני השעה 20:00 בערב למתחם המחלבות עם משאיות. השניים ככל הנראה נכנסו למתחם לאחר שיצרו חור בקירו האחורי והחלו להעמיס על המשאיות מאות משטחי גבינה צהובה. לפי הערכת המשטרה, מרבית הסחורה הגיעה למשאיות שהספיקו להימלט מהמקום.

באותה שעה עברו במקום שוטרי סיור מתחנת גבעתיים. הם הבחינו בפעילות חשודה במתחם המחלבות וכאשר הציצו פנימה ראו כי המחלבות נפרצו. במקום הם ראו את שני החשודים, ועצרו אותם במהלך המעשה. השניים נלקחו לחקירה במשרדי מרחב דן. המשטרה תבקש הבוקר להאריך את מעצרם בחשד לפריצה בבית משפט השלום בתל אביב. משטרת מרחב דן חוקרת את נסיבות המקרה.

לקריאה נוספת
עלה לרשת סרטון המתעד חיילים גונבים ממכונת שתייה
השודד נלחץ, והשליך ציורים בשווי 100 מיליון אירו

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • טרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully